  • 1. Data: 2010-07-11 09:11:40
    Temat: hasła smsowe mBank
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Aktualnie w mBanku używam listy haseł jednorazowych.
    Czy po przejściu na hasła SMS jest możliwość powrotu do haseł
    jednorazowych?

    --
    Damian

  • 2. Data: 2010-07-11 09:25:27
    Temat: Re: hasła smsowe mBank
    Od: spiderpl <s...@n...pl>

    W dniu 11-07-2010 11:11, Damian Niusy pisze:
    > Witam,
    >
    > Aktualnie w mBanku używam listy haseł jednorazowych.
    > Czy po przejściu na hasła SMS jest możliwość powrotu do haseł
    > jednorazowych?

    Tak ale po co wracać skoro hasła smsowe są bezpieczniejsze

  • 3. Data: 2010-07-11 09:58:14
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Dzięki.

    Poprzedni post miał iść na inną grupę ale skoro już tutaj poszło
    to zapytam się jeszcze o coś.

    > Tak ale po co wracać skoro hasła smsowe są bezpieczniejsze

    W celach testowych :)

    A jeśli chodzi o bezpieczeństwo to nie widzę różnicy. To jest
    raczej wygodniejsze i tańsze rozwiązanie dla banku. Mi tam hasła
    jednorazowe nie przeszkadzają.

    Aha jeszcze dwa pytanka.
    Czy listy które posiadam aktywne i nieaktywne po zmianie na SMS
    zostają w systemie czy są kasowane i potem trzeba zamówić nowe za
    opłatą ?
    Czy każdą zmianę numeru trzeba robić przez mlinke czy tylko
    pierwsze dodanie numeru ?

    --
    Damian

  • 4. Data: 2010-07-11 10:28:46
    Temat: Re: ?
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik spiderpl napisał:

    > Tak ale po co wraca? skoro has?a smsowe s? bezpieczniejsze

    Dlaczego?

  • 5. Data: 2010-07-11 13:00:03
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 11-07-2010 o 11:58:14 Damian Niusy <b...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Czy listy które posiadam aktywne i nieaktywne po zmianie na SMS
    > zostają w systemie czy są kasowane i potem trzeba zamówić nowe za
    > opłatą ?

    U mnie lista haseł cały czas jest aktywna (chociaż nie wiem gdzie ją mam)
    i mogę ją też usunąć. I mogę też zmienić potwierdzenia właśnie na tą listę
    haseł. Pewnie gdybym ją wybrał to można by było sobie zmienić
    potwierdzenia na sms.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2010-07-11 13:12:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 11 Jul 2010 11:25:27 +0200, spiderpl wrote:

    >Tak ale po co wracać skoro hasła smsowe są bezpieczniejsze

    Bezpieczniejsze wcale nie sa.
    Chocby ukradna ci telefon i maja tez hasla.

    Poza tym moze np nie mam ochoty po awarii telefonu zostac tez bez
    dostepu do banku ..

    J.

  • 7. Data: 2010-07-11 13:28:13
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    J.F. wrote:
    > Bezpieczniejsze wcale nie sa.
    > Chocby ukradna ci telefon i maja tez hasla.

    No tak, mBank nie ma opcji blokowania numeru telefonu. Wcale a wcale.

    > Poza tym moze np nie mam ochoty po awarii telefonu zostac tez bez
    > dostepu do banku ..

    No tak, numeru telefonu zmienić się nie da, no skąd. No i oczywiście
    wszystkie telefony mają karty SIM jednorazowe. Wsadasz i już nie wyjmiesz.

    Jakub

  • 8. Data: 2010-07-11 13:29:39
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    > Poza tym moze np nie mam ochoty po awarii telefonu zostac tez bez
    > dostepu do banku ..

    a po zgubieniu / zniszczeniu kartki nie zostaniesz?

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 9. Data: 2010-07-11 13:43:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 11 Jul 2010 15:29:39 +0200, Kotlet mielony wrote:

    >a po zgubieniu / zniszczeniu kartki nie zostaniesz?

    Ale wtedy zadzwonie do banku :-)

    Poza tym kartka nie peka przy upadku na podloge, zachowuje czytelnosc
    po krotkim zamoczeniu, nie wymaga ladowania co trzy dni, i nie wzbudza
    zainteresowania zlodziei.

    Ja po prostu nie mam ochoty skupic wszystkiego w telefonie ..

    J.

  • 10. Data: 2010-07-11 13:47:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 11 Jul 2010 13:28:13 +0000 (UTC), Jakub Danecki wrote:
    > No tak, mBank nie ma opcji blokowania numeru telefonu. Wcale a wcale.

    Wymaga zadzwonienia do banku. A telefonu juz nie masz :-)

    Poza tym nowe technologie otwieraja nowe mozliwosci - skad wiesz ze
    nie masz jakiegos szpiega w telefonie, ktory moze podgladac sms ?

    >No tak, numeru telefonu zmienić się nie da, no skąd. No i oczywiście
    >wszystkie telefony mają karty SIM jednorazowe. Wsadasz i już nie wyjmiesz.

    Ale inny telefon wymaga pieniedzy. A pieniadze na koncie :-)

    J.