  • 1. Data: 2003-09-08 09:36:54
    Temat: hosty
    Od: "Elen" <e...@g...pl>

    Witam
    Jako malo obeznana osoba mam prosbe, czy ktos moze mi pomoc rozszyfrowac 2
    pierwsze litery z hostow dsl TPsy? Przykladowe hosty:
    tr82.internetdsl.tpnet.pl, wv54.internetdsl.tpnet.pl
    Pozdrawiam
    Elen

  • 2. Data: 2003-09-08 14:51:47
    Temat: Re: hosty
    Od: crazy bejbi <s...@t...pl>

    Użytkownik Elen napisał:
    > Witam
    > Jako malo obeznana osoba mam prosbe, czy ktos moze mi pomoc rozszyfrowac 2
    > pierwsze litery z hostow dsl TPsy? Przykladowe hosty:
    > tr82.internetdsl.tpnet.pl, wv54.internetdsl.tpnet.pl

    nikt Ci nie rozszyfruje, bo są AFAIK losowe (lub w każdym razie dowolnie
    - niezwiązane z miejscowością itp)

    Wojtek

    --
    ==== UWAGA: adres w nagłówku jest spamtrapem ===
    =====nigdy na niego nic nie wysyłaj ============

  • 3. Data: 2003-09-08 14:53:46
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 8 Sep 2003 09:36:54 +0000 (UTC), w <bjhbop$9qm$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Elen" <e...@g...pl> napisał(-a):

    > Jako malo obeznana osoba mam prosbe, czy ktos moze mi pomoc rozszyfrowac 2
    > pierwsze litery z hostow dsl TPsy? Przykladowe hosty:
    > tr82.internetdsl.tpnet.pl, wv54.internetdsl.tpnet.pl

    Są to miejscowości.
    tr może to tarnów

    Wrocław ma wr i chyba wc. A pewnie dojdą nastęne.

  • 4. Data: 2003-09-08 16:12:50
    Od: Pass <m...@b...com>

    w <news:v3volv0d6nmejrsvt1q4aj3df6cqqkm060@4ax.com>
    Radosław Popławski napisał(a):

    > Są to miejscowości.
    > tr może to tarnów
    >
    > Wrocław ma wr i chyba wc. A pewnie dojdą nastęne.

    vh166.internetdsl.tpnet.pl

    VbialHstok?

    --
    Maciej
    tlen/mail : hesitate {at} o2.pl

  • 5. Data: 2003-09-08 18:00:03
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 8 Sep 2003 16:12:50 +0000 (UTC), w

    Może Vielka Hora ;]

  • 6. Data: 2003-09-08 19:04:30
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Mon, 8 Sep 2003 16:12:50 +0000 (UTC), Pass <m...@b...com>
    napisał:

> [...]

    Nie ma zadnych nazw zadnych miejscowosci.

    > vh166.internetdsl.tpnet.pl
    >
    > VbialHstok?

    VarsHau :-)

    M.

  • 7. Data: 2003-09-08 20:19:22
    Od: Jaroslaw Puchala <y...@N...SPAM.yarwa.no-ip.org>

    On Mon, 8 Sep 2003 19:04:30 +0000 (UTC), Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>
    wrote:

    > Nie ma zadnych nazw zadnych miejscowosci.

    Zgadzam się z przedpiścą. AFAIK to wlasnie nie jest powiązane z zadna nazwa
    miasta. U mnie traceroute wywala że wv54 jest w okolicach Łodzi, a tr82 gdzies
    w pobliżu Krakowa.

    --
    Jaroslaw Puchala yarwa (at) yarwa (dot) no-ip (dot) org
    "Ważniejsze jest robić to, co się powinno robić niż robić dobrze, to co

  • 8. Data: 2003-09-09 08:52:49
    Od: "gtk@adm" <patrz@adres_zwrotny.pl>

    Dnia 2003-09-08 11:36,Użytkownik Elen napisał:

> [...]
    > pierwsze litery z hostow dsl TPsy? Przykladowe hosty:
    > tr82.internetdsl.tpnet.pl, wv54.internetdsl.tpnet.pl

    literki nie maja zwiazku z niczym, cyferki przy literkach z adresm IP

    --
    Carlos

  • 9. Data: 2003-09-09 08:53:19
    Od: FooToo <f...@p...pl>

    On Mon, 8 Sep 2003 20:19:22 +0000 (UTC), Jaroslaw Puchala
    <y...@N...SPAM.yarwa.no-ip.org> wrote:

    >Zgadzam się z przedpi?c?. AFAIK to wlasnie nie jest powi?zane z zadna nazwa
    >miasta. U mnie traceroute wywala że wv54 jest w okolicach Łodzi, a tr82 gdzies
    >w pobliżu Krakowa.

    U mnie vw100 - nie wiedzialem ze mieszkam blisko fabryki VolksWagena
    :P
    Tak jak Neo - przyznawane losowo.

    logout FooToo
    mailto: brat.jakub(at)radio-maryja.org
    www.ircv.com

  • 10. Data: 2003-09-09 08:53:38
    Od: s...@a...gda.pl.invalid (Marek Michalkiewicz)

    Jaroslaw Puchala <y...@n...spam.yarwa.no-ip.org> wrote:
    :
[...]

    Te dwie litery to trzeci bajt adresu IP zapisany w systemie 26-kowym :)

    (znak1 - 'p') * 26 + (znak2 - 'a')

    pa0 = 80.55.0.0
    yv255 = 80.55.255.255

    ale gdzie ktore IP fizycznie się znajdują, to już trudno powiedzieć...

    Marek