  • 1. Data: 2005-05-04 13:34:16
    Temat: idotz.net
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Nie wiem, czy to jest najbardziej odpowiednia grupa do poruszenia tego
    tematu, ale widziałem kilka podobnych wątków, na które raczej nikt nie
    reagował wysyłając 'NTG', więc zaryzykuję.

    Do tej pory miałem pozytywne zdanie o idotz.net, miała niskie ceny i
    przyzwoity poziom obsługi.

    Ostatnio jednak wydarzyły się dziwne rzeczy. Najpierw z panelu znikła jedna
    z moich domen (.tc) mimo że jest opłacona bodajże do września tego roku,
    ale cały czas była zarejestrowana na moje dane i moje NS'y. Wysłałem do
    idotz zapytanie mailem, jednak nie uzyskałem odpowiedzi. Niedługo potem
    dostałem informację od głównego rejestratora .tc że domena została
    skasowana przez idotz. Z wymiany maili z tą firmą uzyskalem informacje, że
    nie wiedzą dlaczego idotz skasował domenę, że wysłali do nich zapytanie,
    ale nie dostali odpowiedzi itd. Zaproponowali trzymanie domeny bezpośrednio
    u nich ($10 drożej, ale pewnie z tej możliwości skorzystam). Oczywiście tym
    razem też napisałem do idotz i także nie uzyskalem żadnej odpowiedzi.

    Mieliście może też jakieś niemiłe doświadczenia z idotz.net?

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 2. Data: 2005-05-04 14:00:20
    Temat: Re: idotz.net
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Neas <n...@n...invalid> writes:

    > Ostatnio jednak wydarzyły się dziwne rzeczy. Najpierw z panelu
    > znikła jedna z moich domen (.tc) mimo że jest opłacona bodajże do
    > września tego roku,

    A cóż jakaś domena na Karaibach może mieć wspólnego z polipem (chyba,
    że koralowym)? 8-)

    MJ

  • 3. Data: 2005-05-04 14:17:05
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Michal Jankowski pisze:

    > A cóż jakaś domena na Karaibach może mieć wspólnego z polipem (chyba,
    > że koralowym)? 8-)

    Teoretycznie niewiele, ale jak napisałem pytania o zagranicznych
    rejestratorów tu padają i nie są - z tego co pamiętam - raczej krytykowane.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl