  • 1. Data: 2010-06-27 21:20:53
    Temat: iButton - System kontroli dostępu - jaki?
    Od: gnz <g...@g...com>

    Witam!

    Poszukuję informacji o dostępnych na rynku systemach kontroli dostępu
    opartych o pastylki iButton. Zależy mi na rozwiązaniu z otwartym
    protokołem komunikacyjnym umożliwiającym odczyt historii zdarzeń oraz
    kontrolę pracy systemu za pomocą komputera PC z wykorzystaniem
    własnego oprogramowania. System powinien posiadać budowę modułową -
    możliwość rozbudowy w miarę potrzeb, komunikacja z komputerem za
    pomocą RS485 lub Ethernet.
    Systemy wykorzystujące jedynie gotową aplikację kliencką w niestety
    odpadają - urządzenie ma współpracować z właśnie przygotowywaną
    aplikacją.
    Czy ktoś się spotkał z takim rozwiązaniem?

    gnz