  • Data: 2009-04-17 00:13:41
    Temat: iPhone, youTube - jaka aplikacja?
    Od: s...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam pytanie: pewnie to elementarne za co przepraszam, ale jaka aplikacja
    najlepiej nada sie do odpalenia youtube gdy jestem w zasiegu wifi, a potem
    zgrania go do pamieci iPhone'a i odtwarzania offline gdy nie jestem w zasiegu wifi?

    Pozdrawiam i dziekuje,

    PS. Nie mam jeszcze iPhone, interesuje mnie czy taka funkcjonalnosc dziala
    bezproblemowo.