  • 1. Data: 2009-04-17 00:13:41
    Temat: iPhone, youTube - jaka aplikacja?
    Od: s...@a...pl

    Witam,

    mam pytanie: pewnie to elementarne za co przepraszam, ale jaka aplikacja
    najlepiej nada sie do odpalenia youtube gdy jestem w zasiegu wifi, a potem
    zgrania go do pamieci iPhone'a i odtwarzania offline gdy nie jestem w zasiegu wifi?

    Pozdrawiam i dziekuje,

    PS. Nie mam jeszcze iPhone, interesuje mnie czy taka funkcjonalnosc dziala
    bezproblemowo.

  • 2. Data: 2009-04-17 11:09:05
    Temat: Re: iPhone, youTube - jaka aplikacja?
    Od: "Luke " <m...@g...pl>

> [...]
    > najlepiej nada sie do odpalenia youtube gdy jestem w zasiegu wifi, a potem
    > zgrania go do pamieci iPhone'a i odtwarzania offline gdy nie jestem w

    MxTube (http://www.appleiphoneschool.com/2008/03/06/mxtube-
    10/) dostępny w
    Cydii.

    > PS. Nie mam jeszcze iPhone, interesuje mnie czy taka funkcjonalnosc dziala
    > bezproblemowo.

    Działa dobrze, ale nie wszystkie filmy dostępne na wersji webowej YT dostępne
    są dla iPhone-a (przynajmniej ja niektórych znaleźć nie mogłem).

    --
    Luke