  • 1. Data: 2009-03-23 20:54:49
    Temat: nowe (inne) anteny na bts, do czego?
    Od: "ekrzysiek" <s...@s...comspam>

    Witam.

    Tak z ciekawości, co to za anteny? (te zaznaczone) wisi to na PTC

    http://www.enmax.pl/antena/antena.jpg

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-03-23 23:04:09
    Temat: Re: nowe (inne) anteny na bts, do czego?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gq8t0h$m8m$1@news.wp.pl, *ekrzysiek* wrote:

    > Tak z ciekawości, co to za anteny? (te zaznaczone) wisi to na PTC
    >
    > http://www.enmax.pl/antena/antena.jpg

    Moim zdaniem albo WiMax albo LMDS.

    Napisz co to za miasto/miejscowosc i mniej wiecej polozenie stacji to ci
    odpowiem dokladniej. (LMDS raczej tylko w wiekszych miastach)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-03-24 08:52:01
    Od: "ekrzysiek" <s...@s...comspam>

    > Moim zdaniem albo WiMax albo LMDS.
    >
    > Napisz co to za miasto/miejscowosc i mniej wiecej polozenie stacji to ci
    > odpowiem dokladniej. (LMDS raczej tylko w wiekszych miastach)

    Końskie woj. Świętokrzyskie
    22.000 mieszkańców, prawie centrum miasta (UMTS był bardzo wcześnie,
    wcześniej niż w Kielcach, może nas lubią :)

  • 4. Data: 2009-03-24 09:19:51
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    darnok wrote:

    > Moim zdaniem albo WiMax albo LMDS.

    Pewnie erzany WiMAX, bo nikt inny by się nie doczepił do istniejących
    anten 900

    M.