  • 1. Data: 2010-01-08 06:31:58
    Temat: ile pasty na 775?
    Od: "dos4fl" <d...@o...pl>

    moze banalne pytanie, ale tubka pasty ma 3,5g - a ile nalozyc na procesor?
    chce przesmarowac na nowo trzy procesory - czy mi te 3,5g wystarczy?

  • 2. Data: 2010-01-08 07:16:13
    Temat: Re: ile pasty na 775?
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > moze banalne pytanie, ale tubka pasty ma 3,5g - a ile nalozyc na
    procesor?
    > chce przesmarowac na nowo trzy procesory - czy mi te 3,5g wystarczy?

    Chcesz je chlodzic _wylacznie_ ta pasta, czy jak?

    Nakladasz minimalna ilosc, ot kropelke, na srodek, dociskasz radiatorem,
    koniec.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 3. Data: 2010-01-08 07:19:13
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    dos4fl pisze:
    > moze banalne pytanie, ale tubka pasty ma 3,5g - a ile nalozyc na procesor?
    > chce przesmarowac na nowo trzy procesory - czy mi te 3,5g wystarczy?

    Musisz dokupić jeszcze 2 tubki. :)

    Pzdr, OMSON

  • 4. Data: 2010-01-08 08:19:55
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    http://www.proline.pl/?id=news&subid=prawidlowe_nakl
    adanie_pasty_termoprzewodzacej_1083099657&grupa=art

  • 5. Data: 2010-01-08 09:18:03
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    Kiedy ostatnio widziales (sprawnego) Pentium 4 bez heatspreadera?

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 6. Data: 2010-01-08 23:39:13
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik ZS napisał:
    > http://www.proline.pl/?id=news&subid=prawidlowe_nakl
    adanie_pasty_termoprzewodzacej_1083099657&grupa=art

    wielkości ziarna gorczycy?

    nosz kurwa, w zyciu nie widzialem ziaren gorczycy :)

  • 7. Data: 2010-01-09 00:06:48
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    zielony bazyliszek pisze:
    adanie_pasty_termoprzewodzacej_1083099657&grupa=art

    > wielkości ziarna gorczycy?
    >
    > nosz kurwa, w zyciu nie widzialem ziaren gorczycy :)

    LOL

    Ja też.

    A zielonego bazyliszka widziałeś na żywo?

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-01-09 10:18:25
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "zielony bazyliszek"
    adanie_pasty_termoprzewodzacej_1083099657&grupa=art
    > wielkości ziarna gorczycy?
    >
    > nosz kurwa, w zyciu nie widzialem ziaren gorczycy :)

    W przeciętnym słoiczku musztardy mieści się ich 639, więc co za problem
    sobie policzyć?

    --
    LeP

  • 9. Data: 2010-01-09 11:54:53
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > W przeciętnym słoiczku musztardy mieści się ich 639, więc co za
    > problem sobie policzyć?

    - Baco, jak wy liczycie te swoje tysiąc owiec, nie pomylicie się?
    - Ło Panocku, mam swój sposób! Nie licem łowiecek, tylko ich nogi a
    potem dzielę przez ctery!

  • 10. Data: 2010-01-09 11:56:25
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-01-09 11:18, LeP napisał/a:

    > W przeciętnym słoiczku musztardy mieści się ich 639, więc co za problem
    > sobie policzyć?

    Mam wrażenie, że też nigdy nie widziałeś ziarna gorczycy, lub musztardę
    kupujesz w bardzo malutkich słoiczkach ;-)

    --
    Cz.