  • 1. Data: 2010-01-15 15:59:40
    Temat: ile waży akumulator ?
    Od: mariusz <m...@g...com>

    witam wszystkich,
    mam takie pytanie. Ile waży akumulator do samochodu np taki :
    http://moto.allegro.pl/item857457149_akumulator_vart
    a_silver_dynamic_77ah_780a_poznan.html

    Nie mam wagi a w internecie nie znalazłem informacji. Pytam bo jak są
    mrozy to wyciągam akumulator do domu i wydaje mi się że waży ze 40 kg.

    /Mariusz

  • 2. Data: 2010-01-15 16:10:04
    Temat: Re: ile waży akumulator ?
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 15 Sty, 15:59, mariusz <m...@g...com> wrote:
    > witam wszystkich,

    > a w internecie nie znalazłem informacji.

    szukales? ;)

    http://www.motionbattery.co.uk/096-High-Specificatio
    n-Varta-Silver-Battery

    WS

  • 3. Data: 2010-01-15 16:11:25
    Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>

    mariusz pisze:
> [...]
    >
    > Nie mam wagi a w internecie nie znalazłem informacji. Pytam bo jak są
    > mrozy to wyciągam akumulator do domu i wydaje mi się że waży ze 40 kg.

    *** http://tinyurl.com/y8h94zt
    Pierwszy link.
    Prosze.

    --
    +- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F - Road Lamer MC President ;) -+
    + " cos byc musi do cholery za zakretem " +

  • 4. Data: 2010-01-16 11:02:37
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITonet.pl>

    "mariusz" <m...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > wydaje mi się że waży ze 40 kg.

    To popracuj mięczaku nad mięsniami :-)

    Miałem taki - wazył podobnie do 10 kg hantelka, a to znaczy, ze wazy...niech
    pomyslę..

    ;-)

  • 5. Data: 2010-01-16 12:40:58
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Mam dokładnie to samo.
    Wczoraj postanowiłem odkurzyć hantelki i troche poćwiczyć a tu zonk.
    Hantelki po 10 kilo sztuka a napis wyraźnie mówi, że tylko 4 kg. Widocznie z
    czasem, jak były nie używane nabrały masy. Nawet nie chcę myślec, coby było,
    gdybym miał żonę przez próg przenosić.
    Jacek

  • 6. Data: 2010-01-16 13:54:13
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "Jacek"

> [...]
    > Widocznie z czasem, jak były nie używane nabrały masy. Nawet nie
    > chcę myślec, coby było, gdybym miał żonę przez próg przenosić.

    To przecież jest normalne, że żona nieużywana po pewnym czasie
    samoistnie nabiera masy ;-)

  • 7. Data: 2010-01-16 14:40:15
    Od: "omega_fan" <o...@n...com>

    Mój 72 Ah (wymiarowo bardziej jak 80 Ah) waży 19,5 kg.