  • 1. Data: 2010-01-15 12:50:57
    Temat: Zakup - alternatywy dla astry G
    Od: "Grzechu" <i...@o...pl>

    Znajomy przymierza sie do zakupu auta.
    Do wydania jest ok. 20 tys PLN.
    Kompakt sredniej klasy, nadwozie hatchback 5 drzwi, wiek maks. 8-9 lat.
    Przebieg ok. 4-5 tys km/rok.
    Chcialby pojezdzic tym autem tak ok. 6 lat i sprzedac za rozsadne pieniadze.
    Istotne sa:
    -w miare przyzwoity komfort jazdy (wyciszenie, wygodne fotele);
    -niskie koszty eksploatacji;
    -bezpieczenstwo;

    Wstepnie zdecydowany jest na astre G 1.4 16V.
    Jakie auta (z jakimi silnikami) powinien jeszcze wziac pod uwage?

  • 2. Data: 2010-01-15 13:06:57
    Temat: Re: Zakup - alternatywy dla astry G
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 15 Sty, 12:50, "Grzechu" <i...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Wstepnie zdecydowany jest na astre G 1.4 16V.
    > Jakie auta (z jakimi silnikami) powinien jeszcze wziac pod uwage?

    IMHO:
    H Civic VI gen (ostatnie roczniki tj ok 2000) lub H Civic VII gen,
    motor 1.4 benz, 90 KM
    Mazda 323F, ostatnia gen (do 2003).

  • 3. Data: 2010-01-15 13:11:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    Grzechu wrote:

> [...]
    > pieniadze. Istotne sa:
    > -w miare przyzwoity komfort jazdy (wyciszenie, wygodne fotele); -niskie

    Za 20 tys. spokojnie kupi Mondeo mk3 z dowolnym silnikiem. Może nawet po
    pierwszym lifcie. Tylko niech unika TDCI z lat 2001-2003, chyba, że już
    wtryskiwacze i pompa wymienione.

    --
    cokolwiek

  • 4. Data: 2010-01-15 13:19:23
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Grzechu" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wstepnie zdecydowany jest na astre G 1.4 16V.
    > Jakie auta (z jakimi silnikami) powinien jeszcze wziac pod uwage?

    Corolla z 2003-2004 roku za te pieniądze się znajdzie. Silniki 1,4-1,6 lub
    diesel.

    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2010-01-15 14:09:14
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Grzechu pisze:

    > Kompakt sredniej klasy, nadwozie hatchback 5 drzwi, wiek maks. 8-9 lat.
    > Chcialby pojezdzic tym autem tak ok. 6 lat i sprzedac za rozsadne pieniadze.

    A ile on by chciał wziąć za np. 15-letniego kompakta? :)
    O cenie sprzedaży niech w ogóle zapomni... :)

  • 6. Data: 2010-01-15 14:12:33
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > ...wiek maks. 8-9 lat.
    > Chcialby pojezdzic tym autem tak ok. 6 lat i sprzedac za
    > rozsadne pieniadze.

    Zależy co dla kogo znaczy "rozsądne pieniądze" ;-). Za ile
    on chce sprzedać 15-letnie auto?

    > -niskie koszty eksploatacji;

    wiek 8-9 lat i niskie koszty ekspl. dość trudno pogodzić.
    Choć nie twierdzę że to niemożliwe, moje poprzednie auto ma
    już 11 lat i kolega śmiga nim bez większych kosztów :-).

  • 7. Data: 2010-01-15 14:42:05
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Grzechu pisze:
> [...]
    >
    > Wstepnie zdecydowany jest na astre G 1.4 16V.
    > Jakie auta (z jakimi silnikami) powinien jeszcze wziac pod uwage?

    Ford fuks czy tam fokus ale raczej fuks (bo im się udał)

  • 8. Data: 2010-01-15 14:42:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzechu" <i...@o...pl> napisał w
    > Do wydania jest ok. 20 tys PLN.
    > Kompakt sredniej klasy, nadwozie hatchback 5 drzwi, wiek maks.
    > 8-9 lat.

    8-9 lat i 20 tys ? To chyba moze przebierac w ofertach ?

    > Chcialby pojezdzic tym autem tak ok. 6 lat i sprzedac za rozsadne
    > pieniadze.

    Niech zapomni - i u nas sie zrobi w koncu normalniejszy rynek i
    stare auto bedzie nic nie warte.

    No i Mirek moze sprostuje .. ale widzial ktos 15 letniego opla bez
    dziur na wylot ? :-)

    > -w miare przyzwoity komfort jazdy (wyciszenie, wygodne fotele);

    Astra 1.6 byla dosc cicha, ale tylko do 120km/h. Potem silnik
    stawal sie wyraznie glosniejszy ..

    J.

  • 9. Data: 2010-01-15 14:44:54
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Grzechu pisze:
> [...]
    >
    > Wstepnie zdecydowany jest na astre G 1.4 16V.
    > Jakie auta (z jakimi silnikami) powinien jeszcze wziac pod uwage?

    lub coś takiego

    http://www.allegro.pl/item882775870_mitsubishi_colt_
    jedyny_taki_na_allegro_jak_nowy.html

    nie mówię że akurat ten dokładnie egzemplarz ale taki misiu z buszu.
    kumple mają i chwalą. Dobre zawieszenie i raczej niepsujliwy ten autek jest.

  • 10. Data: 2010-01-15 14:53:35
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > kumple mają i chwalą. Dobre zawieszenie i raczej niepsujliwy ten autek
    > jest.

    całkiem fajny,
    ciasny jak cholera (choć kanapa z tyłu przesuwna),
    wątkotwórca chciał ciszę i wygodne fotele - ten tego nie oferuje
    P.