  • 1. Data: 2010-01-15 14:14:51
    Temat: Proste pytanie :) Matiz czy Tico
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Panowie podpowiedzcie,

    Dlaczego wybrać matiza a a nie tico i na odwrót? :) Co lepsze?

    Z góry dzięki i pozdrawiam,
    Nex@pl

  • 2. Data: 2010-01-15 14:20:34
    Temat: Re: Proste pytanie :) Matiz czy Tico
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Dlaczego wybrać matiza a a nie tico i na odwrót? :)

    Bo ładniejszy? ;-))) Choć to pojęcie względne...

  • 3. Data: 2010-01-15 14:22:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    Nex@pl wrote:

    > Panowie podpowiedzcie,
    >
    > Dlaczego wybrać matiza a a nie tico i na odwrót? :) Co lepsze?

    Bo Tico ma niełamaną kolumnę kierownicy i jak w coś walniesz to może
    przebić Cie na wylot jak dzida. Ma też dużo słabszą konstrukcje.

    --
    cokolwiek

  • 4. Data: 2010-01-15 14:28:51
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-01-15 14:14, Nex@pl pisze:
    > Panowie podpowiedzcie,
    >
    > Dlaczego wybrać matiza a a nie tico i na odwrót? :) Co lepsze?
    >
    > Z góry dzięki i pozdrawiam,
    > Nex@pl

    Lepszy Matiz, bo ma szansę mieć poduszkę powietrzną, no i młodszy
    będzie, ale i droższy.

  • 5. Data: 2010-01-15 14:29:14
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Tico tańsze, mniej pali, tansze w naprawie
    Matiz droższy, wiecej pali, droższy w naprawie, ale nowocześniejszy i
    większy, bezpieczniejszy.

  • 6. Data: 2010-01-15 14:39:27
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Piotrek pisze:
    > Tico tańsze, mniej pali, tansze w naprawie
    > Matiz droższy, wiecej pali, droższy w naprawie, ale nowocześniejszy i
    > większy, bezpieczniejszy.

    Matiz to konstrukcja z lat 90tych tico z 70tych (to przerobione suzuki
    maruti o ile mnie nie myli moja stara już pamięć )

    Do tego tico ma moją ulubioną przypadłość - wypadający klakson !!!
    to mój ulubiony defekt tego auta. po prstu rozbroiło mnie jak naciskałem
    klakson i wyskoczył mi w twarz razem ze sprężynkami :) .
    Nigdzie się tak nie ubawiłem jak w tym koszyku na zakupy bo raczej to
    nie jest samochód :):)

    Poza tym wszystkim raczej bym stawiał na matiza - mimo wszystko
    przestronniejszy. Niemniej jednak na rzecz tico przemawia to że jest
    mniej nerwowe na koleinach - bo i matiz i tico nie pasują w koleiny od
    tirów i musisz celować albo w lewą albo w prawą :)

  • 7. Data: 2010-01-15 15:08:42
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Dlaczego wybrać matiza a a nie tico i na odwrót? :) Co lepsze?

    Tico to chyba niezła pułapka na wypadek wypadku.
    Matiz pewnie też, ale chyba Tico bardziej.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

  • 8. Data: 2010-01-15 15:09:17
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:4b506c03$1@news.home.net.pl !
    Pewnie kiero jakis, ten to . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron
    na uszy:

    > Bo Tico ma ...

    Najpierw sie dobrze doczytaj/doksztalc a nie powtarzaj urban legends...na
    polski rynek wszystkie mialy lamana ;-P

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 9. Data: 2010-01-15 15:13:14
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > Matiz (...) droższy w naprawie

    Co nie znaczy, że drogi :).
    Pewnie droższy od Tico, ale części i tak tanie jak barszcz.

    --
    Pzdr., Wycior

  • 10. Data: 2010-01-15 18:01:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    Dman-666 wrote:

> [...]
    >
    > Najpierw sie dobrze doczytaj/doksztalc a nie powtarzaj urban
    > legends...na polski rynek wszystkie mialy lamana ;-P

    Masz jakieś wsparcie czy tak sobie piszesz opierając się na niczym? Jak
    Tico wchodziło na rynek, to szeroko w prasie pisali o tym, że ma
    warunkową homologacje ze względu na niełamaną kolumnę kierownicy.

    Zresztą nadal piszą:

    "Największym mankamentem samochodu jest bardzo niski poziom
    bezpieczeństwa - niełamana kolumna kierownicy sprawiła, że auto nie było
    sprzedawane w Europie Zachodniej, a i w Polsce za specjalnym
    przyzwoleniem ministra transportu (warunkowa homologacja)."

    http://www.auto-swiat.pl/artykuly,Daewoo-Tico,23453,
    1,Zdjecie,23453,2.html

    --
    cokolwiek