    From: " " <f...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: ilupotokowy jest najnowszy procek intela
    Date: Wed, 28 Dec 2011 16:23:36 +0000 (UTC)

    nie znam sie na tym temacie i ew ciezko mi sie
    doszukac,

    chodzi mi o dowiedzenie sie czy taki sposob zapisku
    linijek z kodu

    jak przepisanie np

    ren=re*re-im*im+cRe; imn=2*re*im+cIm;

    re =ren; im =imn;

    na

    ren=re*re-im*im+cRe, imn=2*re*im+cIm;

    re =ren, im =imn;

    gdzie przecinek w odroznieniu do srednika informuje ze
    dwa (lub wiecej) polaczone nim statementy mozna wykonywac
    rownolegle (na odzielnyc potokach)

    jaki jest obecnie najnowszy procek intela? sandy bridge?
    (ten ktorego pamietam bo jako pierwszy ma avx )
    Czy taki sposob zapisu (tylko ogolniej nawet dla wielu
    wiecej linijek bo np przypisywanie 20 pol struktury
    mozna zrownoleglic na 20 elementow itp) pozwala
    kompilatorowi i prockowi pomoc produkowac i przetwarzac
    znacznie lepszy 'superskalarny' 'wielopotokowy' kod
    maszynowy?

    (kenobi)