  • 1. Data: 2008-03-17 13:57:13
    Temat: [info] whois dla .pl znowu działa poprawnie
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Ciekawi mnie co spowodowało powrót do stanu sprzed kilku miesięcy - ktoś
    coś wie może? Czy to tylko po prostu presja krajowa, tudzież
    międzynarodowa ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2008-03-17 15:00:12
    Temat: Re: [info] whois dla .pl znowu działa poprawnie
    Od: konrad rzentarzewski <k...@r...net>

    Art from [ b...@h...net ] ...

    : Ciekawi mnie co spowodowa?o powrót do stanu sprzed kilku miesi?cy - kto?
    : co? wie mo?e? Czy to tylko po prostu presja krajowa, tudzie?
    : mi?dzynarodowa ;)

    do stanu sprzed wyłączenia brakuje danych registranta (i pewnie nie
    wrócą przez UOODO). do stanu przydatności do raportowania abuse nadal
    brakuje kontaktu z registrantem.

    --
    :|[ kondi.net ]|:::::::::::::::::::::::::::::::::::|[ 2:480/1...@f...org ]|:

  • 3. Data: 2008-04-24 08:55:28
    Temat: Re: whois dla .pl znowu działa poprawnie
    Od: M4teK <r...@s...com.pl>

    On 17 Mar, 17:00, konrad rzentarzewski <k...@r...net>
    wrote:
> [...]
    >
    > do stanu sprzed wyłączenia brakuje danych registranta (i pewnie nie
    > wrócą przez UOODO). do stanu przydatności do raportowania abuse nadal

    Z tego co do mnie wyslal whois dane registranta (kontaktu tech.) są
    przy firmowkach

  • 4. Data: 2008-04-24 09:22:08
    Od: M4teK <r...@s...com.pl>

    i tak zostanie z tego co mowil admin whoisa ostatnio w foksalu