  • 1. Data: 2008-03-16 21:09:37
    Temat: o co chodzi z tele2 ?
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    gdzieś czytałem ze tele2 ma konkretne problemy finansowe i że właściciel
    chce
    to sprzedać w pierony...

    Przed chwilką widziałem w TV reklame, ze "internet ze szwecji do końca roku
    za 1gr miesięcznie"...
    O co chodzi ? domknie im się to przy lojalce na 2 lata ?
    A może chodzi o to, żeby mieć jak najwięcej klientów, a wielkość dziury w
    budżecie nie ma tu większego znaczenia ?

    Marcin

  • 2. Data: 2008-03-17 09:04:16
    Temat: Re: o co chodzi z tele2 ?
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Marcin Kuczera pisze:
> [...]
    > A może chodzi o to, żeby mieć jak najwięcej klientów, a wielkość dziury w
    > budżecie nie ma tu większego znaczenia ?

    Chodzi i to żeby mieć jak najwięcej klientów przy sprzedaży.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 + ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 3. Data: 2008-03-17 10:12:37
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Marcin Kuczera wrote:

    > gdzieś czytałem ze tele2 ma konkretne problemy finansowe i że właściciel
    > chce
    > to sprzedać w pierony...

    czyżby gospodynie domowe u fryzjera zaczęły sobie opowiadać, że jednak
    jest istotna różnica usług tele2 i innych urynanetów ?

    futszaK