  • 1. Data: 2004-02-14 10:33:11
    Temat: internet.com.pl
    Od: "baki" <b...@p...pl>

    Orientuje sie ktos moze przypadkiem co sie dzieje z internet.com.pl ?? chyba
    od 2 tyg nie ma tej stronki. a mam tam założoną księge gości i jak nie
    odzyskam moich wpisów to moge sie lekko zdenderwować.

    Moze ewentualnie ktos wie jaka firma go obslugiwala i zna maila do nich ?

  • 2. Data: 2004-02-14 11:04:35
    Temat: Re: internet.com.pl
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Sat, 14 Feb 2004 11:33:11 +0100, "baki" <b...@p...pl> wrote:

> [...]
    >odzyskam moich wpisów to moge sie lekko zdenderwować.
    >
    >Moze ewentualnie ktos wie jaka firma go obslugiwala i zna maila do nich ?
    % This is the NASK WHOIS Server.
    % This server provides information only for PL domains.
    % For more info please see http://www.dns.pl/english/whois.html

    Object Domain:
    domain: the internet.com.pl domain is undergoing proceedings
    registrar: nask
    Whois database last updated: 2004.02.14

    jakbys nie umial tlumaczyc: trwa dochodzenie wyjasniajace w sprawie
    tej domeny ;)

    Delegacja ofc zostala zawieszona na ten czas.

    --
    Wiesiek

  • 3. Data: 2004-02-14 12:04:48
    Od: "baki" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Wiesiek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tej domeny ;)
    >
    > Delegacja ofc zostala zawieszona na ten czas.

    Spasiba :)

  • 4. Data: 2004-02-16 08:05:18
    Od: "PiotRek" <b...@p...gazeta.pl.invalid>

    Użytkownik "baki" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odzyskam moich wpisów to moge sie lekko zdenderwować.
    > Moze ewentualnie ktos wie jaka firma go obslugiwala i zna maila do nich ?

    Poszperaj na stronie
    http://web.archive.org/web/*/http://www.internet.com
    .pl
    (trzeba posklejać linka), może znajdziesz tam jakiś ślad :)

    Pobieżnie przeglądając znalazłem taki adres, ale rzecz jasna
    nie wiem, czy jest jeszcze aktualny: michau (at) chrzescijanie.pl

    PiotRek
    mailto:b...@p...gazeta.pl
    gg:327620