  • 1. Data: 2004-02-13 13:31:25
    Temat: Czy Kaza LITE jest bezpieczna
    Od: "Jack" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jak w tytule - odinstalowałem zwykłą Kazee 2.6 ze spywarem i reklamami i
    zainstalowałem Kazee LITE w wersji polskiej (kilka dni temu) od tego czasu
    kilkakrotnie w ciągu dnia zdarza się że zaczyna migać mi monitor (kilka razy na
    minutę) Po restarcie kompa wszystko się uspakaja. Nie łączyłbym tych rzeczy ALE
    tego samego dnia instalowałem KL u siebie i sąsiada i u niego też pojawiło się
    to miganie ekranu i to od czasu tej instalacji właśnie. Czy to ma jakiś
    związek. Przeskanowałem całego kompa mks vir-em z sieci i nie ma żadnego
    wirusa. Czy ktoś mi coś podpowie???

    Thnx
    Jack

  • 2. Data: 2004-02-13 16:03:07
    Temat: Re: Czy Kaza LITE jest bezpieczna
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Jack wrote:
    > Jak w tytule - odinstalowałem zwykłą Kazee 2.6 ze spywarem i reklamami i
    [..]
    > wirusa. Czy ktoś mi coś podpowie???

    Zdecydowanie pomyliłeś grupy, pl.internet.help

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 3. Data: 2004-02-14 12:47:08
    Od: "Klimaz" <k...@p...onet.pl>

    Też to mam u siebie. To sprawa programowa. Zauważ, że mrugać zaczyna tylko
    jak coś wyszukujesz...
    Chyba coś jest skopanego w wersji polskiej KL++ Dawniej mialem wersje
    angielska i bylo OK.

    A jeśli chodzi o bezpieczeństwo...w dzisiejszych czasach niczego nie można
    być pewnym...

  • 4. Data: 2004-02-14 19:02:09
    Od: "Marcin Mucha" <marcin[n-o-s-p-a-m]@[n-o-s-p-a-m]sieciuch[n-o-s-p-a-m.com>

    Użytkownik "Klimaz" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > angielska i bylo OK.
    >
    > A jeśli chodzi o bezpieczeństwo...w dzisiejszych czasach niczego nie można

    Bezpieczeństwo - jeszcze w sieci, to jest coś takiego, bo od tylu lat nie
    moge się dowiedzieć
    widział to ktoś ?
    Marcin Mucha

  • 5. Data: 2004-02-15 14:49:43
    Od: "VSS" <v...@p...pl>

    Marcin Mucha wrote:
    > widział to ktoś ?

    ja widziałem - obcinaczki do drutu, tniesz kabel sieciowy i masz
    bezpiecznie.
    --
    VSS
    Progressive & Minimal Trance http://www.uridium.prv.pl/

  • 6. Data: 2004-02-17 18:58:55
    Od: "Marcin Mucha" <marcin[n-o-s-p-a-m]@[n-o-s-p-a-m]sieciuch[n-o-s-p-a-m.com>

    Użytkownik "VSS" <v...@p...pl> napisał w wiadomości

    > ja widziałem - obcinaczki do drutu, tniesz kabel sieciowy i masz
> [...]
    Brawo!!!!!!
    :)

    Marcin Mucha