  • 1. Data: 2009-01-01 11:50:10
    Temat: internet na karte
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Zastanawiam sie na przejsciem na jakis czas z iPlusa na cos innego.
    Pewnie docelowo na Playa.

    Tymczasem bede internetowal z prepaida. Kiedys uzywalem SimDaty, ale
    teraz widze ze i tutaj oferta Playa jest znacznie korzystniejsza.
    W zasadzie ten Play (on line na karte) jest korzystniejszy, niz iPlus.
    A to za sprawa tych bonusow przy doladowaniach od 30zl w gore.

    No i jeszcze musze sie ofercie Heyah przyjrzec. Czy tam tez sa jakies
    bonusy?

    I czy u innych operatorow znajde cos zblizonego albo lepszego?

    TA

  • 2. Data: 2009-01-01 13:23:59
    Temat: Re: internet na karte
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > bonusy?
    >
    > I czy u innych operatorow znajde cos zblizonego albo lepszego?

    biorąc pod uwage 1gb bonusu w Play - reszta mozesz odpuścić. JAk Play
    ogranie SWOIM zasiegiem wiekszą część populacji polaków - reszta cos
    bedzie musiała zadziałać.

    ToMasz

  • 3. Data: 2009-01-01 20:45:28
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gjifes$gdp$1@news.interia.pl>,
    ToMasz <t...@g...pl> wrote:

    > biorąc pod uwage 1gb bonusu w Play - reszta mozesz odpuścić.
    Ja tu widze 1,91 GB bonusu przy doladowaniu 30zl.
    I 3,84GB przy doladowaniu 50 i wiecej.

    TA

  • 4. Data: 2009-01-01 20:47:29
    Od: T...@s...in.the.world

    ToMasz <t...@g...pl> wrote:

    > biorąc pod uwage 1gb bonusu w Play - reszta mozesz odpuścić.

    A czy najpierw schodzi bonus czy to cos sie doladuje?

    TA

  • 5. Data: 2009-01-02 00:34:56
    Temat: Re: internet na karte w ING.
    Od: "ZetKa" <4...@o...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
    > I czy u innych operatorow znajde cos zblizonego albo lepszego?
    >
    > TA

    ING Bank ma internet bezprzewodowy (Play),
    ale chyba tylko dla klientów banku.
    http://www.bankujesz-kupujesz.pl/katalog/produkt/497

  • 6. Data: 2009-01-02 01:07:59
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    ZetKa napisał/a:
    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > ING Bank ma internet bezprzewodowy (Play),
> [...]

    Nie byłoby fajnie gdyby te 60 GB przekroczyło się np. po 3-ch m-cach.
    Na rok takie coś na pewno nie starczy. Tak myślę.
    ===
    A tu informacja ze strony Banku:

    Play Online na kartę to jedyny tak wygodny zestaw do korzystania z
    szybkiego, bezprzewodowego Internetu. Bez umowy, bez rachunków. Płacisz
    tylko 299 zł + opłatę dystrybucyjną, a w zamian otrzymujesz modem USB
    Huawei E220 oraz starter z aż 60 GB do wykorzystania przez rok.

    Zestaw startowy Play Online na kartę dla Klientów bankujesz - kupujesz
    to najtańszy i wygodny zestaw do korzystania z szybkiego,
    bezprzewodowego Internetu.
    W zestawie znajdziesz nowoczesny modem USB Huawei E220, który możesz
    zainstalować zarówno na komputerze stacjonarnym jak i przenośnym oraz
    kartę SIM z aż 60 GB na transfer danych do wykorzystania przez rok.
    Jeśli wcześniej wyczerpiesz limit, możesz zawsze doładować swoje konto
    uzyskując dzięki temu GIGAntyczne bonusy na transfer danych.
    To nie koniec udogodnień. Aby skorzystać z oferty nie musisz podpisywać
    umowy. Po prostu za cały zestaw płacisz jednorazowo i przez cały rok
    korzystasz z Internetu, nie martwiąc się o comiesięczne rachunki.
    Instalacja modemu jest bardzo prosta - wystarczy podłączyć modem do
    komputera, a instalacja wykona się automatycznie.
    Wejdź na http://internet.playmobile.pl/maps/ i sprawdź na mapie czy
    Twoja lokalizacja znajduje się w zasięgu usługi tj. w zasięgu sieci 3G
    Play. Jeśli tak, zamów zestaw Play Online i ciesz się dostępem do
    szybkiego Internetu bez abonamentu.

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-01-03 10:39:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > A czy najpierw schodzi bonus czy to cos sie doladuje?

    Raczej kasa. Ale chyba nie ma to wiekszego znaczenia (chyba, ze chcialbys
    tez wysylac SMSy z tej karty)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-01-03 13:57:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gjnjgb$bp$3@news3.onet>,
    "SDD" <s...@t...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Raczej kasa. Ale chyba nie ma to wiekszego znaczenia (chyba, ze chcialbys
    > tez wysylac SMSy z tej karty)

    Ma znaczenie, o tyle, ze nie zuzywam wiecej, niz 2 GB/miesiac.

    TA

  • 9. Data: 2009-01-03 13:59:48
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gjjiqq$4n3$1@node1.news.atman.pl>,
    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    pl...

    > Nie byłoby fajnie gdyby te 60 GB przekroczyło się np. po 3-ch m-cach.
    > Na rok takie coś na pewno nie starczy. Tak myślę.

    No, dosc fajna oferta. Tylko, ze za zdjecie simlocka z tego modemu
    HUAWEI E220 zycza sobie 500zl.

    TA

  • 10. Data: 2009-01-03 16:19:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Ma znaczenie, o tyle, ze nie zuzywam wiecej, niz 2 GB/miesiac.

    A moglbys wyjasnic blizej? Czym sie rozni Twoja sytuacja, w wariancie
    "najpierw doladowanie,potem bonus" od sytuacji odwrotnej?

    Pozdrawiam
    SDD