    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: internet na karte w ING.
    Date: Fri, 02 Jan 2009 02:07:59 +0100

    ZetKa napisał/a:
    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > ING Bank ma internet bezprzewodowy (Play),
    > ale chyba tylko dla klientów banku.
    > http://www.bankujesz-kupujesz.pl/katalog/produkt/497

    Nie byłoby fajnie gdyby te 60 GB przekroczyło się np. po 3-ch m-cach.
    Na rok takie coś na pewno nie starczy. Tak myślę.
    ===
    A tu informacja ze strony Banku:

    Play Online na kartę to jedyny tak wygodny zestaw do korzystania z
    szybkiego, bezprzewodowego Internetu. Bez umowy, bez rachunków. Płacisz
    tylko 299 zł + opłatę dystrybucyjną, a w zamian otrzymujesz modem USB
    Huawei E220 oraz starter z aż 60 GB do wykorzystania przez rok.

    Zestaw startowy Play Online na kartę dla Klientów bankujesz - kupujesz
    to najtańszy i wygodny zestaw do korzystania z szybkiego,
    bezprzewodowego Internetu.
    W zestawie znajdziesz nowoczesny modem USB Huawei E220, który możesz
    zainstalować zarówno na komputerze stacjonarnym jak i przenośnym oraz
    kartę SIM z aż 60 GB na transfer danych do wykorzystania przez rok.
    Jeśli wcześniej wyczerpiesz limit, możesz zawsze doładować swoje konto
    uzyskując dzięki temu GIGAntyczne bonusy na transfer danych.
    To nie koniec udogodnień. Aby skorzystać z oferty nie musisz podpisywać
    umowy. Po prostu za cały zestaw płacisz jednorazowo i przez cały rok
    korzystasz z Internetu, nie martwiąc się o comiesięczne rachunki.
    Instalacja modemu jest bardzo prosta - wystarczy podłączyć modem do
    komputera, a instalacja wykona się automatycznie.
    Wejdź na http://internet.playmobile.pl/maps/ i sprawdź na mapie czy
    Twoja lokalizacja znajduje się w zasięgu usługi tj. w zasięgu sieci 3G
    Play. Jeśli tak, zamów zestaw Play Online i ciesz się dostępem do
    szybkiego Internetu bez abonamentu.

    --
    animka