  • 1. Data: 2010-12-13 09:08:02
    Temat: internet netii
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    mam takie pytanie, mam internet z netii, ogólnie nie działa, ale czasem
    działa...
    jak działa to snr mam 20 dB, ale po jakimś czasie ten snr spada do 4-5 i
    internet pada...
    odkryłem, że jak podniosę kilka razy słuchawkę w telefonie, to znów zaczyna
    działać...
    dodam, że telefon już odpinałem nic to nie daje...

    ogólnie to niezłe skurwysiństwo z tymi internetami, jedni zwalają na
    drugich, drudzy na trzecich, po nich przyjeżdża gnojek który podłącza do
    kabla swój modem i stwierdza, że to max. 1MB bo słabe parametry... wszystko
    opiera się na zgłoszeniach telefonicznych podczas których jedyną radą jest
    "czy wpiął Pan filtr przed ruterem" a po nim "niech Pan wyłączy modem"...
    tragedia...

  • 2. Data: 2010-12-14 12:19:49
    Temat: Re: internet netii
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

> [...]
    > radą jest "czy wpiął Pan filtr przed ruterem" a po nim "niech Pan wyłączy

    Nie możesz tylko zgłaszać ?

  • 3. Data: 2010-12-18 15:05:58
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Nie możesz tylko zgłaszać ?

    no to zadzwoniłem, "Panie wszystko źle, kabel u Pana zły, filtr zły, telefon
    zły, wszysko u Pana źle, po co Pan tu kurwa do mnie dzwoni i mnie
    wkurwia..."...

    ale impuls nie poszedł na marne...

    wymyśliłem, zaproszę ekipę pomiarową do domu, żeby zmierzyli mi parametry
    linii...

    tylko nie wiem jak to zrobić, może Ktoś mi podpowie?

  • 4. Data: 2010-12-18 23:48:20
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

> [...]
    > parametry linii...
    >
    > tylko nie wiem jak to zrobić, może Ktoś mi podpowie?

    tak jak poprzednim razem gdy sie skarzyles na innej grupie, ze
    przychodza gdy cie nie ma.

  • 5. Data: 2010-12-19 10:52:44
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > tak jak poprzednim razem gdy sie skarzyles na innej grupie, ze przychodza
    > gdy cie nie ma.

    oj chyba przekręciłeś, ja pisałem, że nawet miernika nie wpieli...

  • 6. Data: 2010-12-19 14:40:04
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    > oj chyba przekręciłeś, ja pisałem, że nawet miernika nie wpieli...

    "Ktoś tu ma doświadczenie w uwalnianiu się spod wszechwładzy NETII?

    ich łącze pada mi średnio raz na 5 minut... dzwonię do netii, jakiś
    burak wysyła do mnie ELMO (taka firma która przejęła od TP S.A.
    kabelki), a te cioty bazując na tym, że mnie nie ma w lokalu -
    stwierdzają, że tu to max 1MB i uciekają nawet nie podłączywszy miernika...

    znacie może jakiś sposób jak uwolnić się od netii? ogólnie odradzam
    wszystkim...

    nie wiem jestem już tak wkurwiony, że chyba wytoczę im sprawę w sądzie
    jak mi się pokojowo nie uda załatwić...
    "

    po czym wnosisz ze nie podłączali miernika?

  • 7. Data: 2010-12-19 15:14:56
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > po czym wnosisz ze nie podłączali miernika?

    uznajmy, ze masz rację...

  • 8. Data: 2010-12-19 23:01:22
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl>

    identifikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > "czy wpiął Pan filtr przed ruterem" a po nim "niech Pan wyłączy modem"...

    Mam internet Netii os 20 lipca
    jestem bardzo zadowolony z niego
    awarji było kilka
    trzeba zmienić dns
    w sumie jestem zadowolony

  • 9. Data: 2010-12-25 13:49:28
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Panowie i Panie, zerknijcie na moje parametry:
    http://henku.ayz.pl/2010.12.25_9=33.mp3 (trzeba wziąć na cały
    głos)http://henku.ayz.pl/2010.12.25_14=34.png
    jak uderzyć w NETIĘ, żeby zaczeli coś z tym fantem robić?

  • 10. Data: 2010-12-27 16:26:42
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > jak uderzyć w NETIĘ, żeby zaczeli coś z tym fantem robić?

    oczywiście, na maila nie odpisali, bo coś by było na piśmie - ogólnie to
    śmokowo, interesuje ich tylko podpianie umowy, później leją na wszystko...
    gnoje!