  • 11. Data: 2010-12-30 10:35:46
    Temat: Re: internet netii
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    zadzwoniłem... nawet do mnie nie przyjechali tylko widze, że ciachneli mi
    prędkość o połowę... i cisza... napisałem do UOKiK... zobaczymy co się
    będzie działo...

    niedługo będę miał prędkość modemową bo już nie mam czego obniżać...

  • 12. Data: 2011-01-15 16:50:07
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no byli dziś u mnie ponownie... Panie trzeszczy w słuchawce, a oni na to,
    ale my mieliśmy zgłoszenie, że internet nie działa... nie mamy miernika - i
    pojechali... po godzinie patrzę... bach prędkość ciapnięta o połowę...

    ale zadzwoniłem na info... podobno można zrezygnować z powodu złych warunków
    technicznych - Ktoś przerabiał temat? jak wygląda procedura?

  • 13. Data: 2011-01-20 13:22:24
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    wygrałem ale przegrałem,
    zamiast naprawić mi linię zadzwonili, że mogę zrezygnować z ich usług...

    niezły skurwysynizm... napisałem do UKE, a tam jakiś babsztyl stwierdził,
    że firma dbająca o kabelki nie jest firmą telekomunikacyjną i nie mogą nic
    im zrobić... znaczy nakazać naprawy...

    co robić?