  • 1. Data: 2002-03-22 19:08:12
    Temat: internet radiowy
    Od: "Maciej" <i...@g...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów.

    Mam pytanko. Czy ktoś z was ma moze internet radiowy albo wie coś na ten
    temat. Interesuje mnie jak działa, czy jest szybki itd. wszystko na ten
    temat. Jeżeli ktos wie cos na ten temat to prosze o kontakt.

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 2. Data: 2002-03-26 23:33:42
    Temat: Re: internet radiowy
    Od: Paweł Świrek <d...@a...w.sig.pl>

    Maciej wrote:

> [...]
    > temat. Interesuje mnie jak działa, czy jest szybki itd. wszystko na ten
    > temat. Jeżeli ktos wie cos na ten temat to prosze o kontakt.

    W Krakowie jest coś takiego. Mają ponoć 2 przemienniki. Szybkość:
    najwolniejsza wersja ma szybkość porównywalną z SDI, a najszybsza to
    2Mbit/s. Ale ceny są odrzucające, bo w najtańszej wersji jest to kilkaset
    zł, a w najdroższej 2000 zł i to są ceny netto. Poza tym operator musi
    zarobić co najmniej 1400 + VAT w jednym z punktów, gdzie to ma być
    zainstalowane. A jak to działa? Ja z tym się nie zetknąłem. Wiem, że jest
    to za drogie.

    --
    Paweł Świrek, KING_CRIM on IRC, ICQ: 138677500
    mailto:p...@p...pl http://www.nzs.pl/~swierk/ +48607332755

  • 3. Data: 2002-03-27 17:44:20
    Od: mysi0r <p...@k...com.pl>

    Paweł Świrek wrote:

> [...]
    > zarobić co najmniej 1400 + VAT w jednym z punktów, gdzie to ma być
    > zainstalowane. A jak to działa? Ja z tym się nie zetknąłem. Wiem, że jest

    Ja robie cos takiego w Krakowie i nie jest tak drogie jak napisales ;-)

  • 4. Data: 2002-03-27 21:19:32
    Od: Leszek Olszewski <r...@f...onet.pl>

    In article <7...@6...148.94.194>, p...@k...com.pl says...

    > Ja robie cos takiego w Krakowie i nie jest tak drogie jak napisales ;-)

    A pozwolenie radiowe masz? ;)

    Leszek

  • 5. Data: 2002-03-27 21:20:13
    Od: Paweł Świrek <d...@a...w.sig.pl>

    mysi0r wrote:

    > Ja robie cos takiego w Krakowie i nie jest tak drogie jak napisales ;-)

    Jak nie jest takie drogie, to może podaj lepiej ceny...

  • 6. Data: 2002-03-29 04:59:02
    Od: Paweł Świrek <d...@a...w.sig.pl>

    mysi0r wrote:

    > Ja robie cos takiego w Krakowie i nie jest tak drogie jak napisales ;-)

    Nie wiem, o czym napisałeś, ale ja miałem na myśli ofertę firmy Datastar
    (http://www.datastar.pl)
    Cennika na stronie to oni nie zwykli umieszczać (link nie działa!), ale mam
    teraz przed sobą ich cennik (wraz z ulotką).
    Ceny są nieciekawe. Są w ofercie dwie usługi. Standard i Premium. Standard
    jest tańsza. Premium ma więcej możliwości (m.in. roch międzynarodowy
    kierowany do Teleglobe i Telii z wyższym priorytetem, niż w usłudze
    Standard, gwarancja SLA)
    W usłudze standard ceny są takie u nich:
    A. Usługa STANDARD
    Przepustowość | aktywacja | abonament (mies) |
    64kb/s | 1000PLN | 599PLN |
    128kb/s | 1200PLN | 799PLN |
    256kb/s | 1800PLN | 1199PLN |
    512kb/s | 2500PLN | 1499PLN |
    1024kb/s | 4000PLN | 1999PLN |
    2048kb/s | 6000PLN | 2999PLN |

    B. Usługa PREMIUM
    Przepustowość | aktywacja | abonament (mies) |
    64kb/s | 1000PLN | 999PLN |
    128kb/s | 1200PLN | 1299PLN |
    256kb/s | 1800PLN | 1899PLN |
    512kb/s | 2500PLN | 2499PLN |
    1024kb/s | 4000PLN | 3499PLN |
    2048kb/s | 6000PLN | 5499PLN |

    Jak widać, ceny są straszne. Wolę już SDI niż coś takiego. Łącza przy SDI
    są takie jakie są, ale za 140 zł miesięcznie, a nie za >799PLN

  • 7. Data: 2002-03-29 04:59:26
    Od: a...@e...pl (AndreAS)

    W wiadomosci <a7t8u4$e15$1@news.tpi.pl> od Pawel Świrek
    <d...@a...w.sig.pl> przeczytalem :

    >Jak nie jest takie drogie, to moze podaj lepiej ceny...

    U nas na Mazurach buja to niezle, a co do cen - lacze 256kbps mozna miec juz od 60
    pln m-
    cznie (przy 5 chetnych na jednym radiu) . Chcesz miec radyjko tylko dla siebie - 1500
    netto
    instalka, 4 stowki m-cznie za 256 kbps.

    Pozdr.
    AS

  • 8. Data: 2002-04-10 21:26:48
    Od: "Łukasz" <l...@t...pl>

    Zajrzyj na www.tele2.pl
    Tam mają najtaniej . Crowley jest dosyć drogi ,
    pozdrawiam,
    Łukasz

  • 9. Data: 2002-04-14 17:26:47
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

    W artykule <3...@n...vogel.pl>, Łukasz napisał(a):

    > Zajrzyj na www.tele2.pl
    > Tam mają najtaniej . Crowley jest dosyć drogi ,

    Ja bym powiedział o crowleyu bardzo drogi jak na polskie warunki.

    --
    _ _ _ _ _