  • 1. Data: 2011-03-30 16:27:05
    Temat: ja wiem, Javascript
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy istnieje jakaś dobra książka opisująca Javascript zintegorwany ze stroną
    wyświetlaną w przeglądarce? mam z 10 różnych książek, ale co jedna to
    głupsza... np. Javascript - programowanie obiektowe - autor nawet nie wysiłi
    się na zaznaczenie sposobu współpracy strony z javascriptem, a ksiązka ma
    300 stron...

  • 2. Data: 2011-03-30 16:28:03
    Temat: Re: ja wiem, Javascript
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    w razie gdybym się źle wysłowił, chodzi o książkę po przeczytaniu której
    można by było na stronie zrobić sobie zegar lub przynajmniej scrolla...

  • 3. Data: 2011-03-31 17:03:17
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nikt nie wie? a z czego Wy się uczyliście? tylko nie piszcie, że było na
    studiach bo nie było...

  • 4. Data: 2011-03-31 19:06:47
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    identifikator: 20040501 wrote:
    > nikt nie wie? a z czego Wy się uczyliście? tylko nie piszcie, że było na
    > studiach bo nie było...

    z tutoriali w necie ? wybacz, ale nikt nie napisze Ci ksiazki jak sie
    robi zegar w js, bo caly skrypt zajmuje kilka linii

  • 5. Data: 2011-04-01 06:32:53
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    > czy istnieje jakaś dobra książka opisująca Javascript zintegorwany ze
    > stroną
    > wyświetlaną w przeglądarce? mam z 10 różnych książek, ale co jedna to

    JavaScript: The Definitive Guide, 5th Edition
    By David Flanagan

    Jest również polskie tłumaczenie.

  • 6. Data: 2011-04-01 16:02:05
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > JavaScript: The Definitive Guide, 5th Edition
    > By David Flanagan
    > Jest również polskie tłumaczenie.

    a jaki ma tytuł? lub przynajmniej kto wydał?

    a może ja źle myślę, kiedyś była taka moda na allegro, że za kursorem
    podążało jakieś logo lub zegarek analogowy - jak to było zrobione? to
    javascript, czy już java? a może coś innego?

  • 7. Data: 2011-04-01 18:35:08
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    kwiecień roku pamiętnego 2011, prawdopodobnie 01. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) identifikator:
    20040501:

    > a może ja źle myślę, kiedyś była taka moda na allegro, że za kursorem
    > podążało jakieś logo lub zegarek analogowy - jak to było zrobione? to
    > javascript, czy już java? a może coś innego?

    Można takie coś zrobić w JavaScript, ale to głupi pomysł. Mam zegarek
    po prawej stronie ekranu, zazwyczaj na dole. Wiem która jest godzina.
    Nie potrzebuję żeby mi jakieś gówno samozwańczego webmastera za kursorem
    myszy latało.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 8. Data: 2011-04-01 22:11:09
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...com>

    On Wed, 30 Mar 2011 18:27:05 +0200, identifikator: 20040501 wrote:

> [...]
    > jedna to głupsza... np. Javascript - programowanie obiektowe - autor
    > nawet nie wysiłi się na zaznaczenie sposobu współpracy strony z

    ja mam te ksiazke
    http://helion.pl/ksiazki/head-first-javascript-edycj
    a-polska-rusz-glowa-
    michael-morrison,hfjsc.htm

    rewelka jesli chodzi o osobe poczatkujaca w tym jezyku. zobacz sobie
    rpzykladowy rozdzial.

    jak cos, przymierzam sie do wystawienia jej na allegro wiec jak chcesz
    kupic ode mnie, odezwij sie na prv

    --
    pozdrawiam, |<onrad

  • 9. Data: 2011-04-03 16:17:06
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    przeczytałem (może nie całe, ale ciekawsze rozdziały) wszystkie te książki i
    one są moim zdaniem słabe... zaczynam przyglądać się dokumentom z w3.org...
    może mnie Ktoś wprowadzić w temat, co zawierają konkretne dokumenty:
    czyżby http://www.w3.org/TR/2000/REC-DOM-Level-2-Style-2000
    1113/css.html był
    może spis wszystkich opcji jakie można nadać znacznikom na stronie? czyli
    taki dokument.p.style.(i tutaj)?
    czyżby http://www.w3.org/TR/2000/REC-DOM-Level-2-Events-200
    01113/events.html
    to był opis wszystkich zdarzeń jakie mogą wywoływać funkcje javascript?
    no i tego nie rozumiem:
    http://www.w3.org/TR/2000/REC-DOM-Level-2-Core-20001
    113 i
    http://www.w3.org/TR/2003/REC-DOM-Level-2-HTML-20030
    109... czy to są funkcje
    javascriptu do obsługi DOM?

    nigdzie, ani na www, ani w książkach nie mogę znaleźć informacji o
    programowaniu grafiki w javascripcie... może Ktoś mnie naprowadzi?

  • 10. Data: 2011-06-05 21:46:15
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Mirosław Zalewski" <miniopl@CUT_THIS.gmail.com> napisał w
    wiadomości news:20110401203508.472352ad@pingwin...

> [...]
    > po prawej stronie ekranu, zazwyczaj na dole. Wiem która jest godzina.
    > Nie potrzebuję żeby mi jakieś gówno samozwańczego webmastera za kursorem

    Ale za to jakie cool i wow!

    Mam wrażenie, że on powinien coś na temat funkcjonalności stron przeczytać.