  • 1. Data: 2009-01-15 19:44:17
    Temat: jak najlepiej zrobić fotkę??? pomocy
    Od: k...@m...com

    jak najlepiej robić małe fotki na portal? mam swoj profil i nie za
    bardzo to wygląda po zmniejszeniu (kaha.spolecznosciowy.pl)

  • 2. Data: 2009-01-15 19:56:30
    Temat: Re: jak najlepiej zrobić fotkę??? pomocy
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    k...@m...com rzecze:

    > jak najlepiej robić małe fotki na portal? mam swoj profil i nie za
    > bardzo to wygląda po zmniejszeniu (kaha.spolecznosciowy.pl)

    Musisz kupić aparat z małą liczbą megapikseli.

  • 3. Data: 2009-01-15 19:57:16
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    k...@m...com pisze:
    > jak najlepiej robić małe fotki na portal? mam swoj profil i nie za
    > bardzo to wygląda po zmniejszeniu (kaha.spolecznosciowy.pl)

    Robić duże a potem skalować na komputerze np. wybierając Lanchos sharp
    do wybranej wielkości. Sama też wybieraj kompresję.

    (Mam nadzieję, że to normalne pytanie, a nie spam).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 4. Data: 2009-01-15 19:57:27
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik <k...@m...com> napisał
    > jak najlepiej robić małe fotki na portal? mam swoj profil i nie za
    > bardzo to wygląda po zmniejszeniu (kaha.spolecznosciowy.pl)

    komurkom*

    *) błędy celowe i zamierzone

  • 5. Data: 2009-01-15 20:05:51
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik <k...@m...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    jak najlepiej robić małe fotki na portal? mam swoj profil i nie za
    bardzo to wygląda po zmniejszeniu (kaha.spolecznosciowy.pl)

    małe fotki to i mały aparat

    --

    Sebastian

  • 6. Data: 2009-01-16 09:08:40
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > k...@m...com rzecze:

    > Musisz kupić aparat z małą liczbą megapikseli.

    jak widać kolega popisuje się bezinteresowną złośliwością, próbując okazać się
    inteligentnym i dowcipnym,
    w sytuacji, w której jak nie ma ochoty pomóc, to lepiej, żeby nie smiecił na
    grupie

  • 7. Data: 2009-01-16 09:12:40
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > k...@m...com rzecze:

    najpierw musisz ustalić, jakiej wielkości zdjęcie jest wyswietlane w profilu
    (niektóre portale podają to wprost gdzieś napisane),
    potem w programie graficznym zmniejszasz zdjecie do takich rozmiarów,
    a na koniec pasuje je lekko (ale naprawde lekko!!) podostrzyc, najlepiej jakas
    opcja unsharp mask

  • 8. Data: 2009-01-18 11:13:16
    Od: Wojciech Waga <a...@o...pl>

    Paweł W. wrote:

> [...]
    > do wybranej wielkości. Sama też wybieraj kompresję.
    >
    > (Mam nadzieję, że to normalne pytanie, a nie spam).

    pytanie czy reklama portalu czy autoreklama ;)

    Bo ten pierwszy jest niczego sobie. :]

    pozdr.
    w.