  • 1. Data: 2009-01-15 11:59:40
    Temat: canon 80-200L f/2.8 co to?
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Koledzy kochani, co to za wynalazek, bo sie spotkalem pierwszy raz, nie
    ukrywam, pancio twierdzi, ze lepszy niz 70-200 L f/2.8
    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 2. Data: 2009-01-15 12:07:43
    Temat: Re: canon 80-200L f/2.8 co to?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "K.M.C." napisał
    > Koledzy kochani, co to za wynalazek, bo sie spotkalem pierwszy raz, nie
    > ukrywam, pancio twierdzi, ze lepszy niz 70-200 L f/2.8

    Lepszy bo pewnie ma na stoku kilka pudełek ; )

    adam

  • 3. Data: 2009-01-15 13:26:48
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości
    > Koledzy kochani, co to za wynalazek, bo sie spotkalem pierwszy raz, nie
    > ukrywam, pancio twierdzi, ze lepszy niz 70-200 L f/2.8

    Nie jest lepszy, ale zły też nie jest. Na allegro czasem widuję w okolicach
    1500zł i IMO jest to dosyć uczciwa cena.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 4. Data: 2009-01-15 14:09:19
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.stronie>

    80-200 F2.8 to poprzednik tego 70-200.
    Chodza sluchy, ze ten stary jest dobry, ale raczej nie lepszy.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 5. Data: 2009-01-15 22:01:57
    Od: t...@g...com

    On 15 Sty, 12:59, "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote:
    > Koledzy kochani, co to za wynalazek, bo sie spotkalem pierwszy raz, nie
    > ukrywam, pancio twierdzi, ze lepszy niz 70-200 L f/2.8
    > --
    > Krzysiek Ciesielski K.M.C.www.uarebeautiful.com

    Szkiełko fajne zwłaszcza, że tańsze o połowę od nowej wersji.
    Porównania z odpowiednikami nie mam ale z 5D(starym) spisuje się
    wyśmienicie. W sieci też wyczytałem, że podobno lepsze od 70-200 L f/
    2.8. Co do tych opinii nie będę się wypowiadał ale wszyscy co się z
    nim spotkali bardzo je chwalili. Do zalet można też zaliczyć czarny
    kolor - niby szczegół ale jakoś tak człowiek jest wtedy z tym mniej
    widoczny:) W porównaniu do 24-70L mam wrażenie, że ma mniejszy
    kontrast ale na 24-70 mam osłonę przeciwsłoneczną a na 80-200 niestety
    nie... Co do starego silnika ARC to USM to nie jest, jest głośniejszy
    ale wcale nie jest powolny. Warto zainwestować w uchwyt mocowania do
    statywu - ostatnio ktoś to sprowadza z Chin i sprzedaje na allegro.
    Szkło hermetyczne i wytrzymałe, wewnętrzne ogniskowanie i mordką nie
    kreci. Na pewno lepsza alternatywa od Sigmy w podobnej cenie. A po
    podpięciu pierścieni pośrednich nawet ciekawe macro wychodzi. Jeśli
    zależy Ci na jasności a nie masz pieniędzy na białą wersję to
    zdecydowanie polecam.

    Krzysztof Trzciński

  • 6. Data: 2009-01-16 14:15:26
    Od: "gietrzy" <c...@W...gazeta.pl>

    > Koledzy kochani, co to za wynalazek,

    Stara dobra, ciężka eLka - potraktuj ją dziś tylko w kategoriach legendy:

    - silnik nie USM, ALE bardzo cichy
    - kolorki/kontrast charakterystycznie eLkowy
    - brak supportu w serwisie
    - stara metoda kalibracji (lutownica zamiast kompa)
    - jeśli gra z aparatem mega, mega ostre szkło.

    Dziś zdecydowanie nie warta uwagi jako nowy zakup.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 7. Data: 2009-01-17 18:35:00
    Od: p...@p...onet.pl

    > Koledzy kochani, co to za wynalazek, bo sie spotkalem pierwszy raz, nie
    > ukrywam, pancio twierdzi, ze lepszy niz 70-200 L f/2.8
> [...]

    Najlepszy telezoom 2.8 do Canona. Ostrzejszy od bialej rurki. Przy ciaglym
    autofokusie - np. przy sporcie precyzyjniej ostrzy niz 70-200 2.8. Do tego czarny :)
    Niestety glowna wada jest brak nowych czesci w serwisie do niego. Ponadto nie da
    sie podpiac konwertera i ostrzy od 1.8m.
    Jezeli w.w. wady Ci nie przeszkadzaja, to moim zdaniem lepszy wybor niz 70-200.
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2009-01-17 19:07:39
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    p...@p...onet.pl pisze:

    Hej

    > Najlepszy telezoom 2.8 do Canona. Ostrzejszy od bialej rurki. Przy ciaglym
    > autofokusie - np. przy sporcie precyzyjniej ostrzy niz 70-200 2.8.

    A to nie zależy bardziej od puszki?

    > Do tego czarny :)

    Może nie wpakowali do niego tego szkła które jest wrażliwe na wyższą
    temperaturę?
    Gdzieś czytałem że ten biały kolor to na początku dali ze względu na
    problemy ze szkłem, dopiero potem zrobili z tego element marketingu.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 9. Data: 2009-01-17 23:07:34
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik <piogu@..........> napisał
> [...]
    > sie podpiac konwertera i ostrzy od 1.8m.
    > Jezeli w.w. wady Ci nie przeszkadzaja, to moim zdaniem lepszy wybor niz

    a porównując z f4 IS?

  • 10. Data: 2009-01-18 02:13:55
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik piogu napisał

> [...]
    > sie podpiac konwertera i ostrzy od 1.8m.
    > Jezeli w.w. wady Ci nie przeszkadzaja, to moim zdaniem lepszy wybor niz

    Testowane na cyfrze i takie superlatywy ?

    adam