  • 1. Data: 2009-01-15 14:47:32
    Temat: Canon wygrał świętą wojnę...
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8337

  • 2. Data: 2009-01-15 14:50:05
    Temat: Re: Canon wygrał świętą wojnę...
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Kokos wrote:
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8337

    To i widać że kolorki wyprane :P

  • 3. Data: 2009-01-15 14:57:15
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> wrote in message
    news:gknieu$rdn$1@inews.gazeta.pl...
    > Kokos wrote:
    >> http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8337
    >
    > To i widać że kolorki wyprane :P

    Do tego szumy, moiry, front focusy i pewnie tez raka powoduje :p

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2009-01-15 15:01:10
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 15.01.2009, o godzinie 15.50.05, na pl.rec.foto.cyfrowa, Mateusz
    Ludwin napisał(a):

    > To i widać że kolorki wyprane :P

    Jak dla mnie to za ciemno. ;P

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 5. Data: 2009-01-15 15:20:21
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 15:47:32 +0100, Kokos napisał(a):

    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8337

    Bez wątpienia, nie będzie na tym zdjęciu widać dark spots :-)

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 6. Data: 2009-01-15 15:22:04
    Od: q...@g...com

    On 15 Sty, 16:01, Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Jak dla mnie to za ciemno. ;P
    >
    > /Każda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widzą tylko jedną/
    > - Schutzbach
    Kazda rzecz ma wiele stron. Fanatycy widza dwie.
    StaM

    Obama jest bialy!

  • 7. Data: 2009-01-15 15:40:20
    Od: j...@a...at

    On 15 Jan., 15:50, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > To i widać że kolorki wyprane :P
    > --
    > Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

    no prosze , ktos tutaj kiedys pisal ze zawodowacy nie uzywaja c 5 d -
    co najwyzej tylko w Polsce .
    Nie chcialo mi sie wtedy oponowac i slusznie - sprawa zaoponowala sie
    sama ;-)

  • 8. Data: 2009-01-15 16:03:03
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    j...@a...at wrote:

    > no prosze , ktos tutaj kiedys pisal ze zawodowacy nie uzywaja c 5 d -
    > co najwyzej tylko w Polsce .
    > Nie chcialo mi sie wtedy oponowac i slusznie - sprawa zaoponowala sie
    > sama ;-)

    Zawodowcy używają Nikonów. Np. w USNAVY.

  • 9. Data: 2009-01-15 16:03:20
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Radio Erewan wrote:

    > Bez wątpienia, nie będzie na tym zdjęciu widać dark spots :-)

    100/10

  • 10. Data: 2009-01-15 16:09:42
    Od: j...@a...at

    On 15 Jan., 17:03, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > Zawodowcy używają Nikonów. Np. w USNAVY.
    > --
    > Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

    to sa zawodowi wojskowi
    ja mialem na mysli fotografow :-)