  • 11. Data: 2011-05-15 12:22:40
    Temat: Re: jak odkręcic obrobionego ampula?
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 134 roku bieżącego, Arni zeznał(a) jak następuje:

    ja wbijałem torxy :-)

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 12. Data: 2011-05-15 12:26:06
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 14.05.2011 17:57, t...@i...eu pisze:
    > Witam
    >
    > Chciałem wyciągnąć klocki hamulcowe w prednim zacisku ale nie mogę
    > odkręcić śruby trzymającej klocki w zacisku , jest to śruba na klucz
    > imbusowy w dodatku siedzi w głębi zacisku.
    > Macie jakis pomysł jak to odkręcić? Zamówilem juz nową ale zeby to
    > wymienić to musze wykrecic starą.
    > Jeszcze troche klocków mam ale za niedługo przyjdzie zmienic klocki .
    > Please Help!!

    Na "trudne" śruby i wkręty, stosuję wkrętak udarowy.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.riders.pl <- okazje dla motocyklistów

  • 13. Data: 2011-05-15 19:13:13
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:

    > Na "trudne" śruby i wkręty, stosuję wkrętak udarowy.

    jest swietny, tez mam. Pod warunkiem, ze koncówka ma jeszcze o co sie
    zaczepic a w tym przypadku raczej to niewykonalne.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 14. Data: 2011-05-15 19:23:05
    Od: "R2" <k...@w...pl>

    "Arni" <a...@n...spam.pl> wrote
    > jest swietny, tez mam. Pod warunkiem, ze koncówka ma jeszcze o co sie
    > zaczepic a w tym przypadku raczej to niewykonalne.

    dokładnie , kiedyś w CB 500 nie mogłem odkręcić dekielka od zbiorniczka z
    płynem hamulcowym i udało się właśnie przy pomocy tego cacka, ale w
    przypadku śrub z łbem na ampula nie bardzo jest się tam o co zaczepić.

    Pzdr
    R2

  • 15. Data: 2011-05-15 20:55:10
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 14 May 2011 17:57:40 +0200, <t...@i...eu> wrote:

    > Chciałem wyciągnąć klocki hamulcowe w prednim zacisku ale nie mogę
    > odkręcić śruby trzymającej klocki w zacisku , jest to śruba na klucz
    > imbusowy w dodatku siedzi w głębi zacisku.

    Jeżeli problemem jest to, że jest wyrobione gniazdo na klucz to
    zdejmij zacisk, weź molegripsy porządne, zaciśnij na trzpieniu śruby
    (bo teraz będziesz miał do niego dostęp i między starymi klockami
    będzie wolne miejsce) i spróbuj wtedy, oczywiście po potraktowaniu
    najpierw gwintu olejem penetrującym a śruby opalarką :-)))

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 16. Data: 2011-05-16 05:52:10
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 15.05.2011 21:23, R2 pisze:

> [...]
    > płynem hamulcowym i udało się właśnie przy pomocy tego cacka, ale w
    > przypadku śrub z łbem na ampula nie bardzo jest się tam o co zaczepić.

    Więc trzeba zacząć napieprzanie jak jeszcze coś jest. Albo spróbować użyć
    nieco większego torxa. Albo naciąć małą tarczą na dremelu. Udar z momentem
    odkręcającym czyni cuda.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.riders.pl <- okazje dla motocyklistów
    VFR800FI
    Smith & Wesson: The original point and click interface.

  • 17. Data: 2011-05-16 06:13:12
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-16 07:52, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:

    > Więc trzeba zacząć napieprzanie jak jeszcze coś jest.

    A jakie narzedzia macie przetestowane ? Chce kupic, miec przyzwoita
    jakosc ale uzywane nie bedzie zbyt czesto, wiec liczy sie cena.
    he ? :)

    pozdr
    newrom

  • 18. Data: 2011-05-16 06:20:37
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 16.05.2011 08:13, Roman Niewiarowski pisze:

    > A jakie narzedzia macie przetestowane ? Chce kupic, miec przyzwoita
    > jakosc ale uzywane nie bedzie zbyt czesto, wiec liczy sie cena.
    > he ? :)

    Temu mojemu rozleciało się puzderko, a na narzędziu oznaczeń producenta
    brak. Wygląda, jakby był wykonany przez Wytwórnię Wkrętaków Udarowych przy
    Kole Gospodyń Wiejskich im. Sierotki Marysi w Lututowie. Być może dałem za
    niego nawet kilkadziesiąt zł. Ale działa.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.riders.pl <- okazje dla motocyklistów
    VFR800FI
    I will not barf unless I'm sick

  • 19. Data: 2011-05-16 07:27:11
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <t...@c...co> napisał w
    wiadomości news:iqqfni$cuu$1@news.dialog.net.pl...
    > Być może dałem za niego nawet kilkadziesiąt zł. Ale działa.

    W Makro kiedyś kupiłem, kosztował coś koło tego, made in Taiwan.
    Też działa.

    Pzdr

    JKK

  • 20. Data: 2011-05-16 08:22:55
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Roman Niewiarowski pisze:

    > A jakie narzedzia macie przetestowane ? Chce kupic, miec przyzwoita
    > jakosc ale uzywane nie bedzie zbyt czesto, wiec liczy sie cena.
    > he ? :)

    http://allegro.pl/wkretak-udarowy-z-oslona-autona-no
    wy-sacz-i1587377529.html

    daje rade.