  • 1. Data: 2010-08-12 12:26:12
    Temat: jak odświeżyć pliki systemowe windows? /co robie zle?/
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Po uruchominiu komputera mam "przepraszamy, windows nie został poprawnie
    zamknięty, ble,ble,ble i wybór tryb awaryjny/noralny/awaryjny wiersz
    poleceń.

    Tryby: normalny, awaryjny, ostatnia dobra konfiguracja- uruchomienie opcji
    prowadzi do przeładowania komputera po chwilowym wyświetleniu grafiki
    ładowania systemu.

    Miałem nadzieje na uruchominie przywracania systemu z wiersza poleceń trybu
    awaryjnego, ale też komputer się przeładował, nie udało sie tego wiersza
    poleceń uzyskać.

    Wykluczyłem zasilacz, pamięci itp.

    Spróbowałem konsoli odzyskiwania , R, fixboot, fixmbr: nie pomogło.

    Postanowiłem więc, że "odświeżę" windows instalujac go powtórnie, ale nie
    usuwając instniejącej instalcji tylko naprawiająć= nadpisując biblioteki,
    pliki exxe itp w istniejącej instalcji Wiem, że kiedyś tak robiłem ze
    średnim, ale jednak pozytywnym skutkiem.

    -Włączam komputer
    -instaluj windows
    -instalator sprawdza partycje i informuje mnie o istniejącej już instalcji
    (c:\windows) i jak chcę isć dlaej, to mogę jedynie wybrać "L - usuń
    istalację (a więc wszystkie ustawienia moje dokumenty itp) i zainstaluj
    windows we wskazanej lokalizacji. Co jest nie tak, że nie mam możliwości
    instalcji która jedynie odświeży pliki systemu ???

  • 2. Data: 2010-08-12 12:45:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek napisa?(a):

    > Po uruchominiu komputera mam "przepraszamy, windows nie został poprawnie
    > zamknięty, ble,ble,ble i wybór tryb awaryjny/noralny/awaryjny wiersz
    > poleceń.

    Zasilacz, zmień zasilacz ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 3. Data: 2010-08-12 12:46:47
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Albo masz inną wersję płyty instalacyjnej (np. nie ten SP), albo na tyle
    uszkodzony system, że instalator nie jest w stanie go rozpoznać.

  • 4. Data: 2010-08-12 14:19:49
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > Zasilacz, zmień zasilacz ;P

    sprawdzilem:sprawny...

  • 5. Data: 2010-08-12 14:22:34
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 14:46:47 +0200, Nex@pl napisał(a):

    > Albo masz inną wersję płyty instalacyjnej (np. nie ten SP), albo na tyle
    > uszkodzony system, że instalator nie jest w stanie go rozpoznać.

    Tu chodzi o komputer kolegi, wiec musze mu wierzyc na słowo, ze płyty nie
    pomylił. Sprawdziłem na swoim /legalnym/ xp pro sp3 ze swoja płytą (tą, z
    której był instalowany) i niestety- nie proponuje mi naprawy a jedynie
    reinstalację. :(

  • 6. Data: 2010-08-12 16:27:40
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-08-12 16:22, Marek pisze:

> [...]
    > pomylił. Sprawdziłem na swoim /legalnym/ xp pro sp3 ze swoja płytą (tą, z
    > której był instalowany) i niestety- nie proponuje mi naprawy a jedynie

    Nie masz pod ręką czystego xp? Ostatnio miałem podobny problem i
    wreszcie zainstalowałem na czysto nowy system, niestety poddałem się :)

  • 7. Data: 2010-08-12 18:07:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-12 16:19, Użytkownik Marek napisał:

    > sprawdzilem:sprawny...

    Nie zrozumiałeś, to jest grupa sprzętowa, grupy na temat
    problemów z windowsem są inne.