  • 1. Data: 2010-08-23 14:13:25
    Temat: jak rozciągnąć tło na całą komórkę tabeli
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    chciałbym obrazek rozciągnąć na całej komórce
    a standardowo mi powtarza go, jak temu zaradzić?

  • 2. Data: 2010-08-23 19:26:43
    Temat: Re: jak rozciągnąć tło na całą komórkę tabeli
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Mon, 23 Aug 2010 15:13:25 +0100, zlotowinfo <u...@g...pl> wrote:

    > chciałbym obrazek rozciągnąć na całej komórce
    > a standardowo mi powtarza go, jak temu zaradzić?

    background-size:100%;

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 3. Data: 2010-08-24 07:04:46
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "porneL" <n...@p...net> napisał w wiadomości

    > background-size:100%;

    IE i tak powtarza :/

  • 4. Data: 2010-08-24 18:52:17
    Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl>

    W dniu 24.08.2010 09:04, zlotowinfo pisze:

    > IE i tak powtarza :/

    A ustawiłeś background-repeat na no-repeat?

    --
    pozdrawiam
    Bastet_Milo

  • 5. Data: 2010-08-24 23:01:30
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    background-size:100%;background-repeat:no-repeat;bac
    kground-image:url(img/1.gif);

    obrazek jest mały (stan ilosciowy grafiką)

    1. w operze obrazek rozciagnelo w poziomie ale w pionie obcięło
    2. w ie poprostu wstawiło go raz taki jaki jest

  • 6. Data: 2010-08-24 23:09:05
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Tue, 24 Aug 2010 08:04:46 +0100, zlotowinfo <u...@g...pl> wrote:

    > IE i tak powtarza :/

    No bo IE (przed v9) nie obsługuje CSS, tylko swoją majacką wizję tegoż.
    Dla Firefoksa i Safari/Chrome możesz potrzebować przedrostki -moz- i
    -webkit-.

    Filtr naprawiający skopaną obsługę PNG w IE przy okazji ma efekt uboczny,
    który powoduje rozciąganie grafik.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");