  • 1. Data: 2019-03-22 20:26:30
    Temat: jak sprawdzić co mi wyrzuca reklamy na ekran telefonu
    Od: Bolko <s...@g...com>

    jak w temacie
    teoretycznie wystarczy wyłaczyć powiadomienia
    tylko nie wiem której aplikacji
    a telefon mam dopiero miesiąc

  • 2. Data: 2019-03-22 22:08:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-03-22 o 20:26, Bolko pisze:

    > jak w temacie
    > teoretycznie wystarczy wyłaczyć powiadomienia
    > tylko nie wiem której aplikacji
    > a telefon mam dopiero miesiąc

    Najpierw wyłączasz internet i dane mobilne.
    Potem powiadomienia wszystkim programom których nie używasz.
    Jak nie pomoże to w tych co używasz. :-)
    Działa nawet na xiomi które wyświetla reklamy w preferencjach.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-03-22 22:16:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 22 Mar 2019 12:26:30 -0700 (PDT), w
    <5...@g...c
    om>, Bolko
    <s...@g...com> napisał(-a):

    > jak w temacie
    > teoretycznie wystarczy wyłaczyć powiadomienia
    > tylko nie wiem której aplikacji
    > a telefon mam dopiero miesiąc

    Przytrzymaj palucha na powiadomieniu, a będziesz mógł wyłączyć je i przy okazji
    zobaczysz z której apki.

    Poza tym root, Lucky Patcher i wyłączasz reklamy.
    Są i tak inne apki.

  • 4. Data: 2019-03-23 12:51:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Mar 2019 12:26:30 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > jak w temacie
    > teoretycznie wystarczy wyłaczyć powiadomienia
    > tylko nie wiem której aplikacji
    > a telefon mam dopiero miesiąc

    Takie na caly ekran ?

    zobacz czy masz Peel.

    A gdzies w tych reklamach nie widac zrodla ?

    J.