  • 1. Data: 2019-03-20 14:24:25
    Temat: Tomtom - na telefonie - niepełne uruchamianie
    Od: universis <u...@w...pl>

    Zwyczajowo jak chcę zainstalować coś z Google Play Store - to jeśli telefon nie jest
    zgodny z programem to wyświetla się taka informacja.
    Mnie nie wyswietla się nic takiego, przeciwnie - TT się instaluje i ściąga mapy -
    potem uruchomienie TT- na początku jakaś animacja/kreskówka
    na koniec - na przemian pokazuje ikony "pulpitu" telefonu i swój obraz uruchamiania
    się, potem już przechodzi na dole "swojego" ekranu do kręcenia
    "kółeczkiem" i już na tym wszystko zostaje - może tak być od wieczora do rana.
    Telefon po tym wszystkim sformatowałem + wyczyszczenie partycji "cache"
    i ponowna instalacja TT z mapami - hmmm - to samo. Mój telefon to Alcatel One Touch
    Pixi 3 (3.5) android w nim oryginalny, KitKat ver 4.4.2
    - model telefonu 4009X - jest w pełni sprawny. Proszę o pomoc w temacie.

  • 2. Data: 2019-03-20 18:26:36
    Temat: Re: Tomtom - na telefonie - niepełne uruchamianie
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-20 o 14:24, universis pisze:
> [...]
    Pixi 3 (3.5) android w nim oryginalny, KitKat ver 4.4.2
    > - model telefonu 4009X - jest w pełni sprawny. Proszę o pomoc w temacie.

    Spróbuj zatrzymać działanie innych aplikacji (w tle) żeby zwolnić pamięć
    RAM. Twoje 512MB może być zbyt małe (już) dla tej aplikacji.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 3. Data: 2019-03-21 08:16:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Mar 2019 06:24:25 -0700 (PDT), universis napisał(a):
    > Zwyczajowo jak chcę zainstalować coś z Google Play Store - to jeśli telefon nie
    jest zgodny z programem to wyświetla się taka informacja.

    Aplikacją Play instalujesz ?
    Mnie sie wydaje, ze niekompatybilne sie w ogole nie pokazuja ...

> [...]
    się, potem już przechodzi na dole "swojego" ekranu do kręcenia
    > "kółeczkiem" i już na tym wszystko zostaje - może tak być od wieczora do rana.

    Naprawde do rana ?
    Bo koledzy moga miec racje - RAM za malo, czasem wystarczy poczekac.
    Ale raczej zmienic telefon.

    J.

  • 4. Data: 2019-03-21 16:27:34
    Od: universis <u...@w...pl>

    W dniu czwartek, 21 marca 2019 07:16:07 UTC użytkownik J.F. napisał:

    > Naprawde do rana ?
    > Bo koledzy moga miec racje - RAM za malo, czasem wystarczy poczekac.
    > Ale raczej zmienic telefon.

    Dziękuję za odpowiedzi. Zmienię telefon na lepszy jeśli chodzi o RAM.