eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingjak to odwrocic? › jak to odwrocic?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " generał fir" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: jak to odwrocic?
    Date: Sun, 1 Apr 2012 12:34:54 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 16
    Message-ID: <jl9i1d$cso$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1333283694 13208 172.20.26.235 (1 Apr 2012 12:34:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Apr 2012 12:34:54 +0000 (UTC)
    X-User: fir
    X-Forwarded-For: 31.61.130.246
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:196504
    [ ukryj nagłówki ]

    jesli w teksturze mam punkty A B C D (nap 0,0, 100,0, 0,100 100,100)
    ktore po transformacji (przesuniecie i obrot) na ekran staja sie
    puntami Af Bf Cf Df poprawki dla ruchu po ekranie odpowiadajace
    ruchom po teksturze wylicza sie

    float dxdx = (Bfx-Afx)/width;
    float dydx = (Bfy-Afy)/width;
    float dxdy = (Cfx-Afx)/height;
    float dydy = (Cfy-Afy)/height;

    jak z tego (albo nie z teg) uzyskac wspolczynniki odwrotne tj
    poprawki do ruchu po teksturze dla ruchow miedzy pixelami po ekranie?


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: