  • 11. Data: 2006-02-16 17:55:30
    Temat: Re: jak wejsc na google.cn?
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 16 Feb 2006 15:15:05 +0100 (CET), użyszkodnik Stanisław Halik
    <n...@t...lain.pl> napisał:

    > a mnie przerzuca. wpisujcie miasta, które popierają.

    mnie za to na google.com przerzuca (dla odmiany) ze stosunkowo
    świeżego tepsianego DSLa

    --
    futszaK
    601061867

  • 12. Data: 2006-02-16 18:25:22
    Od: Barteq <b...@g...to-szatan.com>

    Dnia 16-02-2006 o 17:09:08 Zygmunt M. Zarzecki <z...@p...pregiesz.kom>
    napisał:

    > http://arnit-proxy.net/index.php?hl=0111110001&q=jjj
    .tbbtyr.pa

    > hint: proxy.org
    >
    > zyga

    Nie tylko. Wystarczy wybrac odpowiedni jezyk w przegladarce (inny niz
    polski), a takze usunac googlowate ciasteczka, w których to jezyk jest
    zapisany.

    np tak (opera) http://barteq.bezduszni.pl/google.jpg

    Oprocz tego hint:

    - http://www.google.com/intl/zh-TW/

    (znalezione tu: http://www.google.pl/language_tools?hl=pl )

  • 13. Data: 2006-02-16 19:51:29
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 16 Feb 2006 14:35:11 +0100,
    buraczek <q...@u...op> screamed:
    > Chciałem sprawdzić jak działa cenzura w Chinach, jednak po wpisaniu
    > www.google.cn automatycznie przerzuca mnie na www.google.pl
    > ta strona jest nieosiągalna z poza Chin??

    SOA1. Nie wysyłaj w nagłówkach informacji o preferowanym języku.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:208B ]
    [ 20:51:00 user up 10889 days, 8:46, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

  • 14. Data: 2006-02-16 22:56:47
    Od: "Banciur" <b...@o...pl>

    buraczek wrote:
    > Chciałem sprawdzić jak działa cenzura w Chinach, jednak po wpisaniu
    > www.google.cn automatycznie przerzuca mnie na www.google.pl
    > ta strona jest nieosiągalna z poza Chin??

    takie linki swego czasu zawisly na yonkisie

    wyniki hiszpanskie

    http://images.google.es/images?svnum=100&hl=es&lr=la
    ng_es%7Clang_en&safe=off&q=tiananmen&btnG=B%C3%BAsqu
    eda

    wyniki chinskie

    http://images.google.es/images?svnum=100&hl=es&lr=la
    ng_es%7Clang_en&cr=countryCN&safe=off&q=tiananmen&bt
    nG=B%C3%BAsqueda

    --
    Pozdrawiam Tomek

  • 15. Data: 2006-02-17 00:55:44
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Marcin Frankowski <a...@a...spam.com.invalid> wrote:
    > Mi się chyba udało wejść po takim linku:
    > http://www.google.cn/advanced_search?q=+&hl=zh-CN&lr
    =lang_zh-CN Działa
    > też http://www.google.cn/intl/zh-CN/ ale nie znam chińskiego, by móc
    > sprawdzić, jak działa wyszukiwanie.

    Smiesznie. Wpisz "tiananmen". Zwykłe Google zwraca od razu na gorze zdjecia
    z czolgami na placu. Chinskie Google zamiast zdjec zwraca link:
    http://images.google.cn/images?q=tiananmen
    Wejscie na ten link przez podawany tutaj anonymouse.org
    (http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www.cgi/http://i
    mages.google.cn/images?q=tiananmen)
    zwraca jakies ładne domki i usmiechniete żółtki zamiast czołgów :>

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 16. Data: 2006-02-17 08:26:58
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@u...tvk.wroc.pl.invalid>

    Przemyslaw Popielarski napisał(a):
> [...]
    mages.google.cn/images?q=tiananmen)

    > zwraca jakies ładne domki i usmiechniete żółtki zamiast czołgów :>

    Za to 5-ty link zwraca:

    http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www.cgi/http://cr
    yptome.cn/tk/tiananmen-kill.htm
    Gdzie czołgi już masz.

  • 17. Data: 2006-02-17 09:02:47
    Od: "Jerzy Michajlow" <c...@h...com>

    google pprzekierowuje na podstawie jezyka ustawionego w przegladarce
    ustawcie jako pierwszy chinski i napewno nie przekieruje na google pl
    czy cala censura oparta jest na tym to raczej nie wiem
    pozdrawiam
    jurek

  • 18. Data: 2006-02-17 15:17:08
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Admin TVK Tel-Ka
    > Za to 5-ty link zwraca:
    >
    > http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www.cgi/http://cr
    yptome.cn/tk/tiananmen-kill.htm
    > Gdzie czołgi już masz.

    A powyzej na tej stronie:
    "Google Agrees to Censor Results in China," Associated Press, January 24,
    2006.
    :>

    Pewnie wrzucili te strone do indeksu po 24.01...

  • 19. Data: 2006-02-19 19:09:23
    Od: "Tequila" <p...@k...pl>

    to to?

    http://www.google.com/intl/zh-CN/

    Tequila

  • 20. Data: 2006-02-21 07:24:33
    Od: ike <...@t...znajdziesz>

    czwartek, 16 lutego 2006 14:35, buraczek stworzył(a) wiadomość
    <dt1v5t$cmt$2@nemesis.news.tpi.pl> o treści:

    [...]

    Tak podepnę się pod wątek google i chin

    Jak stare - to przepraszam ;-)

    Przygody googlemana:
    http://blog.outer-court.com/googleman/

    Zrzuty:
    http://blog.outer-court.com/censored/

    Pozdrawiam.

    --
    Lech Karol Pawłaszek <ike>
    "You will never see me fall from grace..." [KoRn]