  • 1. Data: 2006-02-09 21:00:44
    Temat: Usunąć lub zmienić host
    Od: "I S" <j...@g...pl>

    Czy mozna zmienic lub ukryc swoj host? W moim hoscie jest nazwa miasta, w
    ktorym znajduje sie firma od ktorej mam net . Nie chce byu wyswietlalo sie
    miasto w tym hoscie i chcialbym go albo ukryc albo skrocic czy zmienic.
    Dzwonilem przed chwila do mojego providera internetowego i musialem mu
    przez 15 minut tlumaczyc co to jest host i gdzie mi sie to wyswietla. W koncu
    sie nie dowiedzialem bo powiedzial ze nie wie : )

    POMOCY!!!

  • 2. Data: 2006-02-09 21:49:59
    Temat: Re: Usunąć lub zmienić host
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    I S <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    > internetowego i musialem mu przez 15 minut tlumaczyc co to jest
    > host i gdzie mi sie to wyswietla. W koncu sie nie dowiedzialem bo

    Wcale mu sie nie dziwie, sam ledwo sie domyslilem, ze chodzi Ci o rev dns :>

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 3. Data: 2006-02-10 08:16:37
    Od: "I S" <j...@g...pl>

    A mozna ukryc ten DNS ? -:

  • 4. Data: 2006-02-10 08:22:15
    Od: wer <a...@o...pl>

    I S wrote:
    > A mozna ukryc ten DNS ? -:

    Albo jestes trollem albo cos kombinujesz.

    we

  • 5. Data: 2006-02-10 19:14:05
    Od: "I S" <j...@g...pl>

    No powiedzcie Panowie madrzy.

  • 6. Data: 2006-02-10 20:12:18
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Fri, 10 Feb 2006 19:14:05 +0000 (UTC)
    From: I S
    > No powiedzcie Panowie madrzy.

    Powinieś zwrócić się do swojego ISP. Poza tym, pytanie jest OT,
    bo to nie jest problem ani polskiego, ani światowego internetu.
    Następnym razem, zanim palniesz głupotę, to przeczytaj opis grupy.

    R.

    --
    RangersBL: http://dnsbl.rangers.eu.org/
    "I've always wanted to be an executioner, that's why I became a sysadmin."
    -- Jim Howes at news.admin.net-abuse.email

  • 7. Data: 2006-02-10 21:15:53
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    I S <j...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > musialem mu przez 15 minut tlumaczyc co to jest host i gdzie mi sie
    > to wyswietla. W koncu sie nie dowiedzialem bo powiedzial ze nie wie : )

    Możesz załatwić to u swojego ISP ale:
    a) musisz mieć jakąś inną domenę, tzn weźmiesz inną posiadaną przez ISP albo
    kupisz swoją
    b) nie każdy ISP to oferuje
    c) jak oferuje to nie koniecznie za darmo

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 8. Data: 2006-02-10 22:04:45
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org> wrote:
    > Powinieś zwrócić się do swojego ISP. Poza tym, pytanie jest OT,
    > bo to nie jest problem ani polskiego, ani światowego internetu.

    No i wypedziles go na p.c.bazy-danych :->

  • 9. Data: 2006-02-11 07:03:05
    Od: czakey <c...@a...ar.wroc.pl>

    Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> [...]
    > albo kupisz swoją
    > b) nie każdy ISP to oferuje
    > c) jak oferuje to nie koniecznie za darmo

    A od czego jest whois...?

  • 10. Data: 2006-02-11 09:52:07
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    czakey <c...@a...ar.wroc.pl> napisał(a):