  • 1. Data: 2017-04-04 16:07:12
    Temat: kompas w Androidzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    o co chodzi z tym kompasem w telefonach z Androidem.

    Na poczatku nie dziala, trzeba kalibrowac.
    W tej kalibracji jakies dziwne osemki krecic telefonem.

    Kompas dziala na podstawie magnetometru.
    O ile bym rozumial kalibracje przez obracanie i kontrole pozycji przy
    pomocy zyroskopow, to wiele telefonow zyroskopow nie ma.

    Wiec co da obracanie ?
    Albo jakies dziwne osemki ?

    A pomagaja :-)

    J.

  • 2. Data: 2017-04-05 12:55:52
    Temat: Re: kumpas w androSrace
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    odwal habete pod https://goo.gl/dZq2Ab fiucie

  • 3. Data: 2017-04-07 22:32:45
    Temat: Re: kompas w Androidzie
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 4/4/2017 4:07 PM, J.F. wrote:
    > Kompas dziala na podstawie magnetometru.

    Gotowe scalaki to najczesciej zabawki oparte o czuniki
    magnetorezystywne[1] pracujące w mostkach, nie wykluczam innych
    konstrukcji, widziałem zaledwie dwa typy i oba były magnetorezystywne.

    > O ile bym rozumial kalibracje przez obracanie i kontrole pozycji przy
    > pomocy zyroskopow, to wiele telefonow zyroskopow nie ma.
    > Wiec co da obracanie ?

    Wykrycie minimum i maksimum pola. Jak się je już ma to określenie
    kierunku jest łatwiejsze.

    [1] Warto sie pobawić samym czujnikiem pola, np. KMZ10 i okolicami:

    http://www.ben.cz/_d/datasheet/philips_sc17.pdf