  • 1. Data: 2009-05-15 07:00:21
    Temat: jaka taryfa simplus
    Od: "Paw" <m...@p...onet.pl>

    witam, jako ze nie jestem fanem ofert pre paid prosze o rade. na stonie plusa
    jest kilka taryf (myslalem, ze jest tylko jedna oferta!, cizko mi sie
    polapac).telefon bedzie glownie sluzyl do rozmow z innymi uzytkownikami sieci
    plus. jaka wziac taryfe, w ktorej sa najkorzystniejsze pakiety/znizki?
    pozdrawiam Paw

  • 2. Data: 2009-05-15 07:30:51
    Temat: Re: jaka taryfa simplus
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Paw" news:653d.00000b65.4a0d1305@newsgate.onet.pl

    [Valdi wyciął cytat]

    http://simplus.pl/v.do?idx=805146 - ze względu na pakiety powinno być ok?

  • 3. Data: 2009-05-15 09:36:12
    Od: "Latet" <l...@m...pl>

> [...]
    > plus. jaka wziac taryfe, w ktorej sa najkorzystniejsze pakiety/znizki?

    Jesli z jedną z tych osob gadasz rzeczywiscie sporo, to wez sobie taryfę, która
    zawiera tzw. "swobodny numer" - wtedy masz i rozmowy i SMS-y do tej osoby za
    darmo bez limitów (AFAIK: bajer nieosiągalny nawet w taryfach abonamentowych w
    Plusie).

    latet