  • 1. Data: 2009-05-14 18:02:15
    Temat: Play online - kilka pytan
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Odkurzylem swoja karte play online, ktora zakupilem kilka miesiecy dla
    testow. Doladowalem ja za 30 zl i polaczylem sie do internetu i...
    Problem w tym ze w saldzie na stronie 24.playmobile.pl nie wyswietla mi
    sie saldo ani pozostale MB na koncie. Czy ktos ma podobne problemy?
    Wprawdzie napisalem do pomocy technicznej ale zapewne bedzie to
    odpowiedz w stylu "zarejestruj sie w BOA". Prosze o informacje czy to
    chwilowe problemy techniczne czy problem z moja karta. Dodam jeszcze ze
    karta dziala bez problemow i lacze sie do netu na prawidlowych
    parametrach, a na stronie play mam informacje ile MB zuzylem i ile mnie
    to kosztowalo nie ma tylko informacji ile mam srodkow i ile MB to troche
    frustrujace bo nie ma innego sposobu sprawdzenia ile mi pozostalo. Dodam
    jeszcze jedno karta byla aktywowana kilka miesiecy temu i pozniej lezala
    w szufladzie przez kolejne kilka miesiecy czy to jest moze powodem??

    --
    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-)

  • 2. Data: 2009-05-14 18:24:31
    Temat: Re: Play online - kilka pytan
    Od: Sztoker <x...@o...eu>

    On 14 Maj, 20:02, ztomasz <z...@n...o2.pl> wrote:

    > jeszcze jedno karta byla aktywowana kilka miesiecy temu i pozniej lezala
    > w szufladzie przez kolejne kilka miesiecy czy to jest moze powodem??

    Niekoniecznie. Też mam u nich interek na kartę, dosyć aktywnie
    eksploatowany, i też mi info o pozostających MB wyparowało :-(

    Sztoker

  • 3. Data: 2009-05-14 19:03:21
    Od: i...@g...com

    On 14 Maj, 20:24, Sztoker <x...@o...eu> wrote:

    > Niekoniecznie. Też mam u nich interek na kartę, dosyć aktywnie
    > eksploatowany, i też mi info o pozostających MB wyparowało :-(

    Potwierdzam.
    Ussd'em zwraca 0MB i termin NULL.

  • 4. Data: 2009-05-14 19:53:24
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    i...@g...com pisze:

    > Ussd'em zwraca 0MB i termin NULL.

    To samo u mnie.

    --
    pzdr, Piotr M

  • 5. Data: 2009-05-15 18:21:50
    Od: RBprv <x...@o...pl>

    Sztoker napisał(a):

    > Niekoniecznie. Też mam u nich interek na kartę, dosyć aktywnie
    > eksploatowany, i też mi info o pozostających MB wyparowało :-(
    >
    > Sztoker

    Czy promocyjne megabajty w play on line ka karte się kumulują? Mam kartę
    ważną jeszcze dwa dni ale zużyłem ok 300MB i chciałbym doładować za
    50zł. Czy te pozostałe 700MB pozostanie? Jest to pierwsza karta z
    ważnością 14 dni i limitem 1GB.

  • 6. Data: 2009-05-15 20:23:37
    Od: Sztoker <x...@o...eu>

    On 15 Maj, 20:21, RBprv <x...@o...pl> wrote:

> [...]
    > ważną jeszcze dwa dni ale zużyłem ok 300MB i chciałbym doładować za
    > 50zł. Czy te pozostałe 700MB pozostanie? Jest to pierwsza karta z

    Z regulaminu i praktyki by wynikało, że kumuluje się tylko "baza", tj.
    kwota doładowania w złotych * 3.3 MB (3 gr./100kB), a niewykorzystany
    bonus przepada. Choć obecnie zagadnienie zapewne i tak staje się
    bezprzedmiotowe, skoro nasz dzielny operator spuścił na te dane
    kurtynę tajemnicy :-)

    Sztoker

  • 7. Data: 2009-05-16 08:06:10
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Piotr M pisze:

    > To samo u mnie.

    Wychodzi na to ze maja jakieś problemy techniczne. U mnie w historii
    połączeń pokazuje ze ileś tam zużyłem oraz kwota wykorzystana. Wydawało
    mi sie ze najpierw bonus leci. Poza tym doładowałem za 30zł w celu
    testów, a w historii doładowań mam 60zł-nie wiem nawet czy mam 4GB czy
    2GB czy może tylko te 60zł, które "doładowałem".

    --
    Witam

    Pozdrawiam
    Tomasz Zamorski

  • 8. Data: 2009-05-16 08:07:44
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Piotr M pisze:

> [...]

    testów, a w historii doładowań mam 60zł-nie wiem nawet czy mam 4GB czy
    2GB czy może tylko te 60zł, które "doładowałem".

    Tomek
    -----

  • 9. Data: 2009-05-16 08:19:45
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

> [...]
    > bonus przepada. Choć obecnie zagadnienie zapewne i tak staje się
    > bezprzedmiotowe, skoro nasz dzielny operator spuścił na te dane

    Ale w cenniku jest:
    j) Każde Doładowanie, w związku z którym przysługuje Premia, dokonane
    przed upływem ważności aktualnie przysługującej Premii, powoduje
    zwiększenie dotychczasowej Premii o przyznaną kwotę wynikającą z nowego
    Doładowania, a data ważności Premii jest liczona od daty nowego Doładowania.
    k) Po przekroczeniu Okresu ważności połączeń internetowych, określonego
    w Tabeli nr 3, Użytkownik traci Premię.

    I jeśli dobrze to rozumiem to przy doładowaniu bonus się zwiększa o ileś
    tam mega i wydłuża się ważność o miesiące zależne od doładowania. Jeśli
    bonus przepadałby to raczej nie podoba mi się taka oferta.

    --

    Tomasz

  • 10. Data: 2009-05-16 08:22:42
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    > Potwierdzam.
    > Ussd'em zwraca 0MB i termin NULL.

    Od kiedy taka sytuacja występuje i czy operator coś robi w tym zakresie?
    Na mojego maila jeszcze nie zdołali odpisać, więc może ktoś coś wie:)
    --

    Tomasz