  • 21. Data: 2016-08-05 15:03:31
    Temat: Re: jaki dysk?
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> napisał w wiadomości
    news:no1uad$gvr$1@node2.news.atman.pl...
    > Jak wiadomo, wszyscy robili kopie zapasowe zdjęć i negatywów na wypadek
    > pożaru / powodzi / włamania / komornika.
    >
    > Co to za postęp, że trzeba mieć wszystkiego x2-x3 ???

    Nie chcesz to nie rób.
    Ja mam kilka kopii.

    --
    marfi

  • 22. Data: 2016-08-05 18:11:04
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Internetu?

    -----

  • 23. Data: 2016-08-05 19:20:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-04 o 23:26, Poldek pisze:

    > Napisz więcej o niespotykanym zachowaniu dysku kolegi.

    Widać partycje nie widać ich zawartości.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2016-08-05 20:12:19
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-08-05 o 19:20, RadoslawF pisze:

    > Widać partycje nie widać ich zawartości.

    Sprawdź wlaściwości/uprawnienia danego dysku.
    Po korekcie uprawnień pewnie wszystko na dysku pokaże się.

    --
    animka

  • 25. Data: 2016-08-05 20:57:06
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 5 Aug 2016 20:12:19 +0200
    doszła do mnie wiadomość <no2lsr$omp$1@node1.news.atman.pl>
    od Animka <a...@t...wp.pl> :

    >Sprawdź wlaściwości/uprawnienia danego dysku.
    >Po korekcie uprawnień pewnie wszystko na dysku pokaże się.

    Próba takiej "naprawy" Windowsem to proszenie się o dalsze kłopoty.
    Do diagnostyki uszkodzonych dysków są odpowiednie programy uruchamiane
    pod kontrolą dosa lub Linuksa(MHDD, DMDE, Testdisk).
    Windows zepsuje do końca.
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 26. Data: 2016-08-05 22:08:38
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Internetu?

    Nie, działam na znacznie wyższym poziomie niż Ty...

    --
    marfi

  • 27. Data: 2016-08-05 22:36:14
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 04/08/2016 19:16, RadoslawF wrote:

    > Po zachowaniu niespotykanym w klasycznych dyskach.
    > Gdyby tam jeszcze był wyłącznik tej pamięci to dysk jeszcze
    > by podziałał jako tańszy odpowiednik. A tak całość do
    > utylizacji.

    Według zapewnień jednego z producentów firmware powinien pominąć NAND
    flash mem. i hybryda powinna zachować się jak standardowy HDD.
    W praktyce znam jeden przypadek gdy tak faktycznie było.
    Możesz podać który z producentów zaliczył tę wtopę?

    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 28. Data: 2016-08-05 23:54:34
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Widać partycje nie widać ich zawartości.

    I kolega od razu pojął, że to padła pamięć flash?

  • 29. Data: 2016-08-06 01:19:12
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-08-05 o 20:57, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    > Do diagnostyki uszkodzonych dysków są odpowiednie programy uruchamiane
    > pod kontrolą dosa lub Linuksa(MHDD, DMDE, Testdisk).
    To nie próba naprawy. Przy przeinstalowywaniu Windowsa (albo jeszcze co)
    uprawnienia mogą sie zmienić i dana osoba nie ma uprawnień. Wydaje sie,
    że nie ma plików na dysku, czy pendrive, ale pliki sa. Trzeba tylko
    nadać sobie uprawnienia (administratorzy), a taki nieaktualny już klucz
    użytkownika usunąć. Dysk/Właściwości/ Uprawnienia.
    Mnie to się zdarzało już nie jeden raz . Może i Windows coś miesza.
    Jeśli na górze jest System albo Trusterinstalled to trzeba to też
    zmienić na "Administratorzy". Nieraz np. ściągnie się jakąś instalkę, a
    ona nie chce się zainstalować, bo rządzi trudteinstaller, a to ja mam
    rządzić tym plikiem czy instalką oraz swoimi dyskami w tym pendrivami.

    --
    animka

  • 30. Data: 2016-08-06 14:39:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-06 o 01:19, Animka pisze:

> [...]
    > ona nie chce się zainstalować, bo rządzi trudteinstaller, a to ja mam
    > rządzić tym plikiem czy instalką oraz swoimi dyskami w tym pendrivami.

    Niestety to nie ten problem.
    Na moje oko odczyt danych z HD idzie przez pamięć flash, jak ta
    padła danych nie można odczytać.