  • 1. Data: 2013-07-11 17:43:17
    Temat: jaki kieszonkowy?
    Od: Sara <s...@g...com>

    Mam lustrzankę z obiektywami, ale potrzebuję malutkiego lekkiego
    kieszonkowego aparaciku na rower. Co polecacie? Priorytet to jakość
    zdjęć, cena do 1500.

  • 2. Data: 2013-07-11 20:11:16
    Temat: Re: jaki kieszonkowy?
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-07-11 17:43:17 niejaki Sara napisał:
    > Mam lustrzankę z obiektywami, ale potrzebuję malutkiego lekkiego
    > kieszonkowego aparaciku na rower. Co polecacie? Priorytet to jakość
    > zdjęć, cena do 1500.

    rozejrzyj się za olkiem w wersji tough

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 3. Data: 2013-07-11 20:24:54
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "p0li" <p...@t...net> wrote:

    > rozejrzyj się za olkiem w wersji tough

    - Zali wżdy? (Aby na pewno?)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 4. Data: 2013-07-11 20:27:30
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-07-11 17:43, Sara wrote:
    > Mam lustrzankę z obiektywami, ale potrzebuję malutkiego lekkiego
    > kieszonkowego aparaciku na rower. Co polecacie? Priorytet to jakość
    > zdjęć, cena do 1500.

    Moze wez pod uwage Nokie N8? Jakoscia zdjec bije spora ilosc kompaktow
    a dodatkowo nie musisz zabierac telefonu. Cena za to jest brak zoomu.

  • 5. Data: 2013-07-12 10:26:38
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Sara:

    > Mam lustrzankę z obiektywami, ale potrzebuję malutkiego lekkiego
    > kieszonkowego aparaciku na rower. Co polecacie? Priorytet to jakość
    > zdjęć, cena do 1500.

    S110
    --
    Mateusz Ludwin m...@g...com

  • 6. Data: 2013-07-12 10:45:24
    Od: Sara <s...@g...com>

    W dniu 2013-07-11 20:27, atm pisze:

    > Moze wez pod uwage Nokie N8? Jakoscia zdjec bije spora ilosc kompaktow
    > a dodatkowo nie musisz zabierac telefonu. Cena za to jest brak zoomu.

    To generalnie dobry pomysł, ale Nokie N8 ma mąż i jest strasznie
    awaryjna, wiesza się niemożebnie i właśnie odpoczywa w serwisie.
    Pogrzebię w propozycjach aparató.

  • 7. Data: 2013-07-12 11:19:47
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-07-12 10:45, Sara wrote:

    > To generalnie dobry pomysł, ale Nokie N8 ma mąż i jest strasznie
    > awaryjna, wiesza się niemożebnie i właśnie odpoczywa w serwisie.
    > Pogrzebię w propozycjach aparató.

    Rozumiem, w takim wypadku faktycznie ktorys z Canonow serii S moze byc
    dobra opcja - wyjatkowo maly a jednoczesnie przyzwoita jakosc zdjec i w
    razie potrzeby format RAW. Jest jeszcze Sony RX100, niestety ceny wciaz
    oscyluja w granicach 2000zl (z reguly powyzej).

  • 8. Data: 2013-07-12 11:29:10
    Od: ZS <a...@w...pl>

    W dniu 2013-07-11 17:43, Sara pisze:
    > Mam lustrzankę z obiektywami, ale potrzebuję malutkiego lekkiego
    > kieszonkowego aparaciku na rower. Co polecacie? Priorytet to jakość
    > zdjęć, cena do 1500.

    Ja kupiłem Fuji x10 i jestem bardzo zadowolony. Choć nie jest to
    szybkość lustra to fotki super, mały i długo bateria trzyma a za 30zł
    można kupić równie dobrą jak oryginalna.