  • 1. Data: 2013-01-20 13:52:05
    Temat: jaki motocykl
    Od: the cader <pawel.cader@_NOSPAM_onet.pl>

    siemka mam 12 lat jeździć umiem ale zastanawiam sie jaki kupić teraz
    motocykl niestety jestem niski i potrzebuje mniejszej ramy ponieważ mam
    150cm wzrostu najlepiej gdyby było to enduro ale może też być co innego
    pomożecie ??

  • 2. Data: 2013-01-20 14:33:39
    Temat: Re: jaki motocykl
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-01-20 13:52, the cader pisze:
    > siemka mam 12 lat jeździć umiem

    Wydaje Ci się :)

    > ale zastanawiam sie jaki kupić teraz

    Teraz, czyli czym jeździłeś wcześniej ?

    > motocykl niestety jestem niski i potrzebuje mniejszej ramy ponieważ mam
    > 150cm wzrostu najlepiej gdyby było to enduro

    Celowałbym w coś klasy 85 ccm, ew. Suzuki DR 125.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2013-01-28 21:12:24
    Od: piston998 <patryk199830@_NOSPAM_vp.pl>

    Magic napisal

    > Wydaje Ci się :)

    > Teraz, czyli czym jeździłeś wcześniej ?

    > Celowałbym w coś klasy 85 ccm, ew. Suzuki DR 125.

    Yamaha Yz 85
    Ktm Sx 85
    Honda Cr 85
    oczywiście na małych kołach i powinieneś dać radę ;)