  • 1. Data: 2013-01-19 00:09:03
    Temat: tłumaczenie
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Kamil...

    czy ja dobrze rozumiem że ktoś kojfnął?
    gepflegtes Fahrzeug (kein Winterbetrieb) wird wegen Todesfall
    preisgünstig verkauft.

  • 2. Data: 2013-01-19 00:16:27
    Temat: Re: tłumaczenie
    Od: stachmen <stachmen@_NOSPAM_wp.pl>

    nie jestem tlumaczem, ale na moje to oznacza to:

    "wskazany samochod/pojazd jest sprzedawany po okazyjnej cenie z powodu
    smierci (smiertelnego upadku) wlasciciela (nie z powodu zimy/pory roku)"

    [i]

    pzdr

    Marcin Jan napisal

  • 3. Data: 2013-01-19 00:33:49
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-01-19 00:16, stachmen pisze:
> [...]
    >
    > "wskazany samochod/pojazd jest sprzedawany po okazyjnej cenie z powodu
    > smierci (smiertelnego upadku) wlasciciela (nie z powodu zimy/pory roku)"

    WOW ! odkryles google translator ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2013-01-19 08:32:34
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-01-19 00:09, Marcin Jan pisze:
    > Kamil...
    >
    > czy ja dobrze rozumiem że ktoś kojfnął?
    > gepflegtes Fahrzeug (kein Winterbetrieb) wird wegen Todesfall
    > preisgünstig verkauft.

    zadbany pojazd (nieuzywany zima) bedzie tanio sprzedany z powodu smierci
    (pewnie wlascicicela)