  • 1. Data: 2011-05-14 20:28:15
    Temat: jaki nastepca IPAQ 614c
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Czas idzie na wymianę ipka 614c na coś nowszego

    WM lub pełna synchronizacja telefonu z Outlookiem (z automatu i pełna, także
    notatki)

    wskazana klawiatur sprzętowa (dostępna od ręki, bez przesuwania itp)

    długi czas pracy dwa dni byłby miłe (z BF)

    jeśli nie WM to funkcjonalność części telefonicznej co najmniej taka jak w
    WM, tam jest naprawdę super.

    cena w sumie nie gra roli

    Acha spora wydajność mechaniczna i nie chce aby mnie telefon gdzieś
    szpiegował do sieci.

  • 2. Data: 2011-05-14 20:59:30
    Temat: Re: jaki nastepca IPAQ 614c
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-05-14 22:28, Marek Dyjor pisze:
> [...]
    > w WM, tam jest naprawdę super.
    >

    > cena w sumie nie gra roli
    >

    > Acha spora wydajność mechaniczna i nie chce aby mnie telefon gdzieś

    htc dezajer z

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 3. Data: 2011-05-14 21:23:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 14 May 2011 22:59:30 +0200, Mikołaj Jopczyński napisał(a):

    > htc dezajer z

    taaa... Android i nieszpiegowanie to prawie tak jak ja i jazda figurowa na
    lodzie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

  • 4. Data: 2011-05-15 12:24:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 May 2011 22:23:59 +0100, Waldek Godel wrote:

    >taaa... Android i nieszpiegowanie to prawie tak jak ja i jazda figurowa na
    >lodzie.

    Przyznaj sie - ile ci placa ?

    http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,95845
    17,Niewiarygodne__Facebook_placil_za_oczernianie_Goo
    gle.html

    :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-05-15 13:45:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 15 May 2011 14:24:37 +0200, J.F. napisał(a):

    > Przyznaj sie - ile ci placa ?

    Ciężko powiedzieć, ale owszem, płaca. Dokładnie to popłaca. Używanie
    zdrowej logiki zdecydowanie popłaca.
    Google żyje z grzebania w cudzych danych - wyszukiwaniach, mailach,
    plikach, dokumentach, zdjęciach, danych lokalizacyjnych telefonu itp.
    Każdorazowe uruchomienie Google Maps na Androidzie skutkuje szpiegowaniem
    danych użytkownika oraz tych, które widzi telefon (np. nazwy sieci WLAN
    widziane przez telefon) oraz wielu innych.

    Nikt, dokładnie NIKT, żadna firma, żaden biznesmen nie włoży miliardów w
    stworzenie i promocję darmowego systemu operacyjnego. Dlatego też ani
    Android, ani ŻADEN produkt Google nie są darmowe. Za niektóre można
    zapłacić pieniędzmi. Za pozostałe płacisz prywatnością.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

  • 6. Data: 2011-05-15 19:17:55
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Waldek Godel pisze:
    > Za niektóre można
    > zapłacić pieniędzmi. Za pozostałe płacisz prywatnością.

    tylko ze cena tej prywatności jest różna. im Twoje życie jest bardziej
    prawe i unormowane, tym prywatność kosztuje mniej. co z tego czy kupuje
    masło czy margaryne, czy w tesco czy w carrefourze. jak często jadę
    taksówką, do jakiego lekarza chodzę, jakie lubie filmy w kine? Reklama
    skeirowana domnie będize trafniejsza?
    Gorzej jak tankujesz paliwo pozwalające przejechać 40 tys rocznie ( i
    odliczasz vat), a robisz 10 tyś. idziesz na mecz z pałą i kominiarką.
    wydajesz 3 razy tyle ile zarabiasz. Dla takich "cwaniaków" prywatność ma
    wyyyysooooką cenę a wiec wmawiają reszcie społeczeństwa ze ich też jest
    cenna.
    mówiłem i powtarzam: kiedyś będzie lepiej. nie dla tego ze ludzie będą
    bardziej kulturalni, ale dla tego ze kamer będzie więcej. czyżby teraz
    do kamer należało dodać "dziekujemy Ci google"? Zobaczymy jak te dane
    wykorzystają. mam nadzieje ze zrobią to rozsądnie.

    ToMasz

  • 7. Data: 2011-05-15 20:07:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 15 May 2011 21:17:55 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > do kamer należało dodać "dziekujemy Ci google"? Zobaczymy jak te dane
    > wykorzystają. mam nadzieje ze zrobią to rozsądnie.

    (Disclaimer: wiem, że porównanie ekstremalnie przerysowane i nie na
    miejscu, mimo to, świadomie)
    Tak, przez wiele lat wiele osób nie widziało nic złego w działalności
    Hitlera.

    Nie mam ochoty, żeby korporacje miały pełny wgląd w moje dane, w znacznie
    większym stopniu niż powszechnie się przypuszcza.
    Polecam film dokumentalny "The Corporation"
    http://www.amazon.com/Corporation-Mikela-J-Mikael/dp
    /B0007DBJM8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1305487384&sr=8-1
    odnośnie tego czym są korporacje.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

  • 8. Data: 2011-05-16 17:19:11
    Temat: Re: jaki nastepca IPAQ 614c poszlo w krzaki :)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

> [...]
    > http://www.amazon.com/Corporation-Mikela-J-Mikael/dp
    /B0007DBJM8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1305487384&sr=8-1

    i dalej nic nie wiem... ;-)

  • 9. Data: 2011-05-16 17:24:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 16 May 2011 19:19:11 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > i dalej nic nie wiem... ;-)

    A czego się spodziewałeś? Że ktoś Cię za rączkę poprowadzi i wybierze za
    Ciebie?

    Zwłaszcza, że masz wymagania z poprzedniej epoki, teraz jest inne podejście
    - telefon ma być ograniczony, ma wiedzieć lepiej od użytkownika i go
    szpiegować. Bo tak, trynd taki, wicie rozumicie.
    Bo wszystkich to wali, ma mieć fejsbuka i być prestiżowy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 10. Data: 2011-05-16 18:18:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

> [...]
    > użytkownika i go szpiegować. Bo tak, trynd taki, wicie rozumicie.
    > Bo wszystkich to wali, ma mieć fejsbuka i być prestiżowy.

    no widzisz a ja bym chciał coś biznesowego jak IPAQ 614c tylko z większym
    lepszym ekrane, baterią trzymając dłużej i większą pamięcą :)

    wcześniej miałem jakieś HTC potem cholernego etena (porażka kompletna) i
    wtedy kupiłem tego HP to jest doskonały sprzęt tylko że ekran jest troszkę
    słaby i za ciemny.