  • 1. Data: 2011-05-14 12:49:07
    Temat: z Plus do Play - maja mnie w d....
    Od: m...@...pl

    moja historia:

    od 10 lat mam 2 telefony w Plus na firme i placilem rozne abo w
    okolicach 40-60 zl. Za pare dni bede juz w Play (niewazne czy to dobry
    wybor czy nie), ale moj Plus przez prawie 4 tygodnie nie zadzwonil do
    mnie z pytaniem, czy moze bym chcial jednak u nich zostac!!!
    Domniemywam, ze maja mnie w dupie...

  • 2. Data: 2011-05-14 13:20:28
    Temat: Re: z Plus do Play - maja mnie w d....
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od m...@...pl
    z dnia: 2011-05-14 14:49:
> [...]
    > zadzwonil do mnie z pytaniem, czy moze bym chcial jednak u nich
    > zostac!!! Domniemywam, ze maja mnie w dupie...
    mają <lol>
    mnie ERA miała w d... przy ponad 200 kartach, więc przy jednej wcale się
    nie dziwię, że każdy inny ma ;)

    Paweł

  • 3. Data: 2011-05-14 13:55:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 May 2011 15:20:28 +0200, Paweł Gąska wrote:
    >W odpowiedzi na maila od m...@...pl
    >mają <lol>
    >mnie ERA miała w d... przy ponad 200 kartach, więc przy jednej wcale się
    >nie dziwię, że każdy inny ma ;)

    No popatrz, a do mnie era dzwoni, zeby zaproponowac przedluzenie
    abonamentu za 15 zl :)

    J.

  • 4. Data: 2011-05-14 18:20:22
    Od: pol189 <p...@p...fm>

    W dniu 14.05.2011 14:49, m...@...pl napisał(a) :
> [...]
    > wybor czy nie), ale moj Plus przez prawie 4 tygodnie nie zadzwonil do
    > mnie z pytaniem, czy moze bym chcial jednak u nich zostac!!!

    Mają nie mają.

    Podjąłeś decyzje, przenoszenie numeru jest w trakcie realizacji to co
    maja dzwonić... W sumie to co byś im powiedział DZIĘKUJE

    :)

  • 5. Data: 2011-05-14 18:24:16
    Od: "mkonst" <m...@n...pl>

    pol189 wrote:

    > Mają nie mają.
    >
    > Podjąłeś decyzje, przenoszenie numeru jest w trakcie realizacji to co
    > maja dzwonić... W sumie to co byś im powiedział DZIĘKUJE
    >
    > :)

    A poza tym Ty pójdziesz z Plusa do Playa ktoś inny przyjdzie z Playa do
    Plusa i interes się kręci.
    Nie sądzę żeby w związku z mozliwością przenoszenia numerów któryś operator
    stracił jakąś istotną ilość abonentów.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 6. Data: 2011-05-14 19:44:40
    Od: konsultant <k...@w...pl>

    W dniu 2011-05-14 20:24, mkonst pisze:

> [...]
    > Nie sądzę żeby w związku z mozliwością przenoszenia numerów któryś
    > operator stracił jakąś istotną ilość abonentów.
    Dziwie sie ludziom że biorą abonamenty. Kupować telefony na allegro , do
    tego Fresh albo Gadu Air i mozna rozmawiać za 19gr/min i 29gr/min do
    Play. Ale ciemny lud kupi reklamy niestety. Jak popatrzyłem na cennik
    abonamentów Play bez telefonów to dopiero abonament za 80zł się w miare
    opłaca w porównaniu z Gadu Air czy Freshem. Jednak karta to karta,
    wolność, taniość i swoboda;)

  • 7. Data: 2011-05-14 20:26:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-14 21:44, konsultant pisze:

    > Dziwie sie ludziom że biorą abonamenty. Kupować telefony na allegro , do

    Poprzednia play firma za 12,50zł netto z 1000 minut na stacjonarne i w
    sieci oraz 70 minut poza sieć jest jednak atrakcyjna ;)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2011-05-14 20:44:08
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "konsultant" napisał:

    > Dziwie sie ludziom że biorą abonamenty.

    To naturalne zdziwienie wśród młodzieży ścibolącej po 5 zł od rodziców, zeby
    raz na rok doładować konto. Ale oferta abonamentowa raczej nie do was jest
    skierowana.

    > Kupować telefony na allegro ,

    Od tych debili?
    http://groups.google.com/group/alt.pl.allegro/browse
    _thread/thread/86220659ba471093
    Jesteś jednym z nich, czy tylko masz prowizję z naganiania im klientów?

    > do tego Fresh albo Gadu Air i mozna rozmawiać za 19gr/min

    Ale po co płacić drożej? Mnie było całkiem wygodnie ze stawką 12 gr/min,
    kiedy prepaidziarze branzlowali się z zachwytu nad wchodzącym właśnie Play
    Fresh po 29 gr/min.

    JoteR

  • 9. Data: 2011-05-14 21:11:46
    Od: konsultant <k...@w...pl>

    W dniu 2011-05-14 22:44, JoteR pisze:

> [...]
    >
    > Ale po co płacić drożej? Mnie było całkiem wygodnie ze stawką 12 gr/min,
    > kiedy prepaidziarze branzlowali się z zachwytu nad wchodzącym właśnie

    No ja nie dostanę taryfy za 12,50zł z 1000 minut do Play i
    stacjonarnych... Nie mam firmy. Chce mieć abonament 30-40zł w którym
    będę miał lepsze warunki niż w Gadu Air. Czekam na propozycje;) Nie
    żadna firma, może być abo bez telefonu.

  • 10. Data: 2011-05-14 21:30:16
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > No ja nie dostanę taryfy za 12,50zł z 1000 minut do Play i
    > stacjonarnych... Nie mam firmy. Chce mieć abonament 30-40zł
    no to dupa. prywatni za 1zł dostają 60 minut do wszystkich prze pół
    roku. no ale jak chcesz płacić 30 zł to się nie załapiesz.
    > w którym
    > będę miał lepsze warunki niż w Gadu Air. Czekam na propozycje;) Nie
    > żadna firma, może być abo bez telefonu.
    podadaj z facetem w playu. wymyśli coś.

    ToMasz