  • 1. Data: 2009-10-27 07:46:41
    Temat: jaki probnik ttl/cmos
    Od: "bagno" <w...@o...pl>

    Witam

    Szukam jakiegos probnika TTL. Przez ostatnie 10 lat uzywalem takiego
    probnika z ksiazki
    "24 proste układy ..." i bylem z niego cholernie zadowolony. Niestety udalo
    mi sie go kilka razy
    popsuc a teraz plytka jest juz w kiepskim stanie i nie mam czasi na robienie
    nowej.

    Czy jest jakis w miare tani probnik ktory na najzwyklejszych diodach mi
    pokaze stan 1, stan 0
    i zmiane stanu ? Bez zadnych dziwnych LCD, zwykle 3 diody. Jakies krokodylki
    zeby podpiac
    do zasilania (5V) i w sumie tyle. W obudowie pisakowej.

    Przejrzalem oferty i nie widze nic konkretnego. Jest troche takich ukladow
    do samodzielnego
    montazu ale ja to musze miec w koncu w porzadnej obudowie.

    Chyba, ze ktos ma zeskanowana plytke z tej ksiazki. Ja to mialem juz ladnie
    zrobione ale
    gdzies przepadlo i nie mam ani wersji drukowanej ani elektronicznej.

    Andrzej

  • 2. Data: 2009-10-27 08:37:40
    Temat: Re: jaki probnik ttl/cmos
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-10-27 08:46:41 +0100, "bagno" <w...@o...pl> said:

> [...]
    > udalo mi sie go kilka razy

    > Chyba, ze ktos ma zeskanowana plytke z tej ksiazki.

    Mam tę książkę. Mogę to zeskanować, jeśli Ci potrzeba.
    Ale to był chyba tylko ttl, nie znał poziomów cmos.

    --
    DJ

  • 3. Data: 2009-10-27 08:44:26
    Od: "bagno" <w...@o...pl>

    Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam tę książkę. Mogę to zeskanować, jeśli Ci potrzeba.

    No potrzeba mi. Bylbym wdzieczny.

    > Ale to był chyba tylko ttl, nie znał poziomów cmos.

    No wiem. Ale uzywam go bez przerwy i jestem zadowolony. A raczej bylem
    zanim go nie zepsulem.

  • 4. Data: 2009-10-27 09:45:37
    Od: "MiSter" <1...@w...pl>

    Bardzo dobry:

    http://www.tme.eu/tester-logiczny-z-generatorem/arts
    /pl/b05/chy625.html

    Pozdrawiam
    MiSter

  • 5. Data: 2009-10-27 09:54:37
    Od: "bagno" <w...@o...pl>

    Użytkownik "MiSter" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo dobry:
    >
    > http://www.tme.eu/tester-logiczny-z-generatorem/arts
    /pl/b05/chy625.html

    No fajny ale drogi.

  • 6. Data: 2009-10-27 12:50:11
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-10-27 09:44:26 +0100, "bagno" <w...@o...pl> said:

    > No potrzeba mi. Bylbym wdzieczny.

    Oto to, schemat, trochę opisu, part-lista, płytka.
    1.6MB

    http://testowy.wox.org/pub/probnik-logiczny.zip

    --
    DJ

  • 7. Data: 2009-10-27 17:22:12
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "bagno" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    /pl/b05/chy625.html

    > No fajny ale drogi.

    Nie fajny :( Duży, plastikowy, diody migają bez większego sensu, sterczą z
    niego jakieś gwoździe do podpinania kabelków. Użyłem raz i zapomniałem gdzie
    leży :) Kupiłem, bo po dwudziestu latach służby odszedł na zasłużoną
    emeryturę jego poprzednik :( Był metalowy, cienki, wielkości długopisu.
    Jedyną wadą była obsługa tylko TTL.
    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 8. Data: 2009-10-27 18:20:38
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    DJ wrote:

    > Oto to, schemat, trochę opisu, part-lista, płytka.
    > 1.6MB
    >
    > http://testowy.wox.org/pub/probnik-logiczny.zip

    Dzieki. Wyglada dobrze.

  • 9. Data: 2009-10-27 21:30:23
    Od: vania <v...@i...pl>

    Witam!

    bagno dnia 09-10-27 08:46 napisał(a):

> [...]
    > mi sie go kilka razy
    > popsuc a teraz plytka jest juz w kiepskim stanie i nie mam czasi na robienie

    Tez uzywałem kilka ladnych lat az sie plytka rozleciala :)
    Obecnie mam AVT1424, projekt jest prawie dokladna kopia tego z "24
    proste układy..."

    --
    vania

  • 10. Data: 2009-10-28 16:32:36
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    vania wrote:
    > Witam!

    > Tez uzywałem kilka ladnych lat az sie plytka rozleciala :)
    > Obecnie mam AVT1424, projekt jest prawie dokladna kopia tego z "24
    > proste układy..."

    No ale na takiej plytce ?