  • 1. Data: 2013-10-04 00:34:08
    Temat: jaki procesor do laptopa? I5-350U VS I7-4600U ...
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    cześć.

    troche wypadlem z obiegu, i coś co kiedyś było oczywiste teraz już takie
    czasem nie jest:-)

    mam dylemat.

    wybieram sprzęt - ultrabooka, i mam do wyboru np te 3 procesory::

    http://ark.intel.com/pl/compare/76616,75459,75033

    IntelR CoreT i7-4600U Processor (4M Cache, up to 3.30 GHz)
    IntelR CoreT i5-4200U Processor (3M Cache, up to 2.60 GHz)
    IntelR CoreT i5-4350U Processor (3M Cache, up to 2.90 GHz)

    tak naprawde zastanawiam się nad pierwszym i trzecim, czyli i7-4600
    lub I5-4350.

    czy ktoś mi może powie, jakie zalety / wady mają te procesory względem
    siebie?
    czy I5-4350u przez niższe taktowanie będzie mniej energozerny?
    jak grafika w i5-4350U [wersja 5000 VS 4400 w I7]
    czy warto z jakiegoś powodu wybrać właśnie ten procesor?

    czy jednak jesli finanse pozwolą wejść w i7, o wyzszym taktowaniu bazowym,
    ale slabszej grafice?

    maksymalnie biorą 15W, ale jak w inych sytuacjach, z tym prądem jest?

    Może ktoś kto siedzi w temacie coś doradzi.

    będę zobowiązan.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2013-10-04 18:44:32
    Temat: Re: jaki procesor do laptopa? I5-350U VS I7-4600U ...
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-04 00:34, Bartek pisze:

    > tak naprawde zastanawiam się nad pierwszym i trzecim, czyli i7-4600
    > lub I5-4350.
    >
    > czy ktoś mi może powie, jakie zalety / wady mają te procesory względem
    > siebie?

    Poczytaj, czy ten laptop który wybrałeś będzie w stanie odprowadzić
    ciepło z tego i7 i nie zwolni do poziomu i3 jak go obciążysz. Ostatnio
    szukałem i7 do laptopa pod kątem mocnych obliczeń 3D (rendering) i
    podsumowując testy na portalach doszedłem do wniosku, że tylko takie 17
    calowe kobyły dają radę odprowadzić ciepło. Więc został kupiony blaszak PC.

    --
    Irokez