  • 1. Data: 2009-04-26 15:27:49
    Temat: jaki smartphone
    Od: "chomson" <z...@p...onet.pl>

    Prosze o porade.
    Mam do wyboru kilka smartphonów i zupełnie nie mam pojęcia który kupić.
    Zgodnie z zasadą im większy wybór tym większy problem, zeby się na coś zdecydować.
    A więc w grę wchodzą takie telefony:
    Sony Ericsson X1
    HTC Touch HD
    LG KM 900 Arena
    Samsung Omnia
    Nokia 5800
    iPhone

    Proszę o jakieś sensowne sugestie.
    Pozdrawiam,
    chomson

  • 2. Data: 2009-04-26 15:42:39
    Temat: Re: jaki smartphone
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 26.04.2009 chomson <z...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > Zgodnie z zasadą im większy wybór tym większy problem, zeby się na coś zdecydować.

    Szklana kula ma nam powiedzieć co chcesz na nim robić?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 3. Data: 2009-04-26 16:59:26
    Od: "chomson" <z...@p...onet.pl>

    A czy nie są one porównywalne?
    Potrzebuje miec dostep do internetu a wiec wifi, gps, odtwarzacz mp3, dostep do
    poczty no i oczywiście podstawowe funkcje telefonu.

  • 4. Data: 2009-04-26 17:09:21
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dobrze że nie potrzebujesz dostępu do usenetu bo nie potrafisz pisać.

  • 5. Data: 2009-04-26 18:24:18
    Od: "chomson" <z...@p...onet.pl>

    Raczej oczekiwalem jakiejs konkretnej porady a nie wytykania błędów.
    Jeżeli chcesz korygować ludzi to proszę zacznij uczyć dzieci w podstawówce a
    jeżeli masz problemy natury emocjonalnej to zapraszam do lekarza.

    Pozdrawiam i licze na normalne odpowiedzi.

  • 6. Data: 2009-04-26 18:48:42
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    chomson napisał(a)
> [...]
    > podstawówce a jeżeli masz problemy natury emocjonalnej to zapraszam do
    > lekarza. Pozdrawiam i licze na normalne odpowiedzi.

    Jeśli nie potrafisz się zachować, nie licz na życzliwość.
    Specjalnie zostawiłem wszystko, zebyś zobaczył w całej okazałości efekt
    swojego postępowania.

    --
    Akarm
    Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

  • 7. Data: 2009-04-26 21:00:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 26 Apr 2009 20:24:18 +0200, chomson napisał(a):

> [...]
    > jeżeli masz problemy natury emocjonalnej to zapraszam do lekarza.
    >
    > Pozdrawiam i licze na normalne odpowiedzi.

    Normalną odpowiedzią jest: jeżeli oczekujesz pomocy, to chamskie zachowanie
    i obrażanie grona od którego się tej pomocy oczekuje jest conajmniej głupie
    i szczeniackie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 8. Data: 2009-04-26 21:14:54
    Od: Songoku <s...@i...pl>

    Ja bym wzial Omnie, bo mozna wgrac Automape, ma Wi-Fi i wyglada ok.

  • 9. Data: 2009-04-26 21:18:09
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Songoku pisze:

    > Ja bym wzial Omnie, bo mozna wgrac Automape, ma Wi-Fi i wyglada ok.

    Automapę można wgrać na każde urządzenie z Windows Mobile Professional.
    Na pewno z wymienionej listy w grę wejdzie więc jeszcze Xperia oraz
    Touch HD (piękny, wielki ekran ;).
    Co do innych z wyjątkiem iPhone nie jestem pewien.

    A WiFi dziś ma praktycznie każde szanujące się urządzenie tego rodzaju. ;)

  • 10. Data: 2009-04-26 21:52:42
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Atlantis pisze:

> [...]
    > Co do innych z wyjątkiem iPhone nie jestem pewien.
    >
    > A WiFi dziś ma praktycznie każde szanujące się urządzenie tego rodzaju. ;)

    Sa mam na codzień styczność od pół roku z Touch HD oraz Xperią. Ze
    względu na klawiaturę wolę Xperię. Do tego HD jest do sporych rozmiarów,
    za duży jak dla mnie.

    --
    I am so fast, that when I turned off the light yesterday I was in bed
    before the room was dark.