  • 1. Data: 2009-04-26 15:35:50
    Temat: E50 nie moge odinstalowac programu
    Od: "$tipa" <s...@w...pl>

    Mam se progeam Trekbuddy, zaczął szwankować. Chciałem odinstalować - mówi że
    się nie da. Chciałem zainstalować nową wersję - mówi że się nie da.
    Wywaliłem z fona i karty wszystkie pliki z trekbuddy w nazwie. Teraz ani w
    ogóle sie nie odpala, nie chce uaktualnic, nie daje odinstalować. Ogólna
    dupa. Co robić?

    $tipa

  • 2. Data: 2009-04-26 17:12:37
    Temat: Re: E50 nie moge odinstalowac programu
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "$tipa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w ogóle sie nie odpala, nie chce uaktualnic, nie daje odinstalować. Ogólna

    Wgrać ponownie firmware.