  • 1. Data: 2012-05-21 21:34:00
    Temat: jakie OC/AC dla auta 2latka
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    ubezpieczenie AC/OC (auto 2lata, w kredycie) - PZU czy coś innego może
    lepiej?

  • 2. Data: 2012-05-21 21:42:38
    Temat: Re: jakie OC/AC dla auta 2latka
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    może Generalli? albo mbank ? .... - są ok?

  • 3. Data: 2012-05-21 21:46:51
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > może Generalli? albo mbank ? .... - są ok?

    tak :)
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2012-05-22 21:37:59
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    > tak :)

    a które bardziej tak? :-)

    (oczywiście chodzi zarówno o ceny, jak i tajniki usługi i obsługi).

  • 5. Data: 2012-05-22 22:53:33
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > a które bardziej tak? :-)

    tak tak :)
    a tak powaznie idź do multiagenta najlepiej dwóch i niech Ci policzą. każdy
    ma inne mozliwości rabaty itp. nie mówiąc o tym że każdy ma inne prowizje w
    innych towarzystawach i bedą Cię naciągać na to gdzie najwięcej zarobią :)
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2012-05-31 19:55:20
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    no ale gdzie macie swoj OC/AC? (dla nowszych aut)? hę?
    mi agent wyliczył AVIVĘ - połowa tego co PZU!

    no podzielcie się doświadczeniem z kobitą, nie bądźcie zgredusy :]