  • 1. Data: 2012-05-21 16:32:42
    Temat: passat '97 jak dodac pilot?
    Od: "tdq" <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Passat z 1997 . Zakupiony z kluczykiem bez pilota. Pytanie jakie tam byly
    piloty?
    Mam jakis jeden dwuguzikowy (niescyzoryk) tylko baterie musze wymienic.
    Pytanie zasadnicze jak dodac pilota . Jakis link do procedury? Zapuscilem
    gugle ale podaje duzo sprzecznych informacji.
    Mam vagcom311 - czy wystarczy?
    TDQ

  • 2. Data: 2012-05-22 20:06:28
    Temat: Re: passat '97 jak dodac pilot?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "tdq" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Pytanie zasadnicze jak dodac pilota . Jakis link do procedury? Zapuscilem
    > gugle ale podaje duzo sprzecznych informacji.

    ja tam sie nie pierdolilem - kupilem najtanszy sterownik z pilotem na
    allegro, podpialem sie pod centralny zamek i tyle.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N
    Sprzedam Lublin II sprawny, zarejestrowany, skrzyniowy, wazne OC. 1500zl.

  • 3. Data: 2012-05-23 12:28:25
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    tdq wrote:
> [...]
    > wymienic. Pytanie zasadnicze jak dodac pilota . Jakis link do
    > procedury? Zapuscilem gugle ale podaje duzo sprzecznych informacji.

    przeszukac raz googlem i to glownie fora passata, na pewno znajdziesz co i jak
    bo jak znam zycie moze to zalezec od roznych wersji auta, rynkow na jakie bylo
    wyprodukowane itp. Taka sprawa musialaby nie jeden raz opisywana od A-Z.

    o ile ECU umozliwia sterownie pilotem to sie doda, jak nie to alarm np AMT
    (Strzelin) i mozna do tego kupic plytke pod obudowe VW, taka obudowe kupic na
    allegro i razem to zamocowac lub zleciec komus kto sie zna. Bedziesz mial dosc
    dobry kompromis - scyzoryk i sterownie zamkiem+alarm.