  • 1. Data: 2010-11-02 12:52:46
    Temat: Watchdog IP
    Od: "Janek" <j...@o...waw.pl>

    Witam Grupowiczów
    poszukuję projektu który by w sieci lan co jakiś czas sprawdzał pingiem
    router i jeśli nie otrzyma odpowiedzi to odcina zasilanie i po kilku
    sekundach załączyl by je ponownie.Znalazlem gotowe produkty ale sa zbyt
    drogie.
    http://www.hw-group.com/products/ip_watchdog/index_l
    ite_en.html
    http://www.primetech.com.pl/Zdalny_monitoring_i_kont
    rola/Monitoring_IP/IP_Watchdog,gid110104.html
    może ktoś z grupowiczów natknął się na taki projekt do realizacji, lub ma do
    odsprzeaży w rozsądnej cenie.
    pozdrawiam
    Janek

  • 2. Data: 2010-11-02 13:08:56
    Temat: Re: Watchdog IP
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-02 13:52, Janek pisze:
> [...]
    rola/Monitoring_IP/IP_Watchdog,gid110104.html
    > może ktoś z grupowiczów natknął się na taki projekt do realizacji, lub ma do

    Powiem tak temat znam od podszewki. Lepiej pozbyc sie gownianego sprzetu
    niz łatac go protezami.

    Tak swoja droga to zle szukales bo gotowych rozwizan za groszesa setki
    ale szkoda na nie kasy, lepiej kupic cos firmowego i spac spokojnie.
    Przy goenianym sprzecie sieciowym nawet taki reseter nie pomoze.

  • 3. Data: 2010-11-02 13:10:28
    Od: "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl>

    "Janek" <j...@o...waw.pl> wrote in message
> [...]
    rola/Monitoring_IP/IP_Watchdog,gid110104.html
    > może ktoś z grupowiczów natknął się na taki projekt do realizacji, lub ma
    tu masz troche tańszy:
    http://www.dipol.com.pl/watchdog_4-kanalowy_aviosys_
    9258hp_N3410.htm
    Tomek

  • 4. Data: 2010-11-02 13:17:02
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    http://allegro.pl/zdalny-reset-restarter-gsm-router-
    komputer-serwer-i1294311261.html

  • 5. Data: 2010-11-02 20:34:36
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-11-02 13:52 Janek napisał(a):

    > poszukuję projektu który by w sieci lan co jakiś czas sprawdzał pingiem
    > router i jeśli nie otrzyma odpowiedzi to odcina zasilanie i po kilku
    > sekundach załączyl by je ponownie.

    Kup elektroniczny programator w markecie (20-30zł max). Ustaw na
    wyłączanie urządzenia raz na dobę na 1 minutę. W zależności od
    badziewności routera może być potrzebny reset nawet co 12h.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2010-11-02 21:27:52
    Od: "PP" <p...@w...pl>

> [...]
    > router i jeśli nie otrzyma odpowiedzi to odcina zasilanie i po kilku
    > sekundach załączyl by je ponownie.Znalazlem gotowe produkty ale sa zbyt
    Najtaniej jak kupisz router z wbudowanym Watchdogiem, Airlive dla przykładu
    mają a są tańsze niż zewnętrzny Watchdog.
    Piotr

  • 7. Data: 2010-11-02 21:37:35
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@o...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > router i jeśli nie otrzyma odpowiedzi to odcina zasilanie i po kilku
    > sekundach załączyl by je ponownie.Znalazlem gotowe produkty ale sa zbyt

    To ja mam pomysł na tanie rozwiązanie. Fotodiodą sprawdzać stan kontrolki
    'Activity' karty sieciowej/routera. Router musi być tak skonfigurowany, żeby
    co chwilę wysyłał jakikolwiek pakiet, aby LED migała. Jeśli układ z
    fotodiodą wyczai dłuższą przerwę w impulsach światła ma zresetować router.
    Może już ktoś takie urządzenie skonstruował? Nie trzeba wtedy resetera z
    gniazdem LAN ani switcha, który w wielu sytuacjach może nie być potrzebny w
    miejscu routera. Jedynie trzeba zapewnić ochronę sprzężenia optycznego przed
    światłem i wymusić jakiś stały ruch do lub z routera.

    Michał

  • 8. Data: 2010-11-02 21:44:06
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    Michał Lankosz wrote:
> [...]
    > Jedynie trzeba zapewnić ochronę sprzężenia optycznego przed światłem
    > i wymusić jakiś stały ruch do lub z routera.
    Witam,
    wystarczy podpięty jeden komputer z windą w dowolnej wersji :)
    Znam wiele sprzętów, które wesoło mrugają diodami
    ale nie odpowiadają od strony LAN-u ani WAN-u.

    --
    pzdr, j.r.

  • 9. Data: 2010-11-03 11:24:34
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-11-02 22:37, Michał Lankosz wrote:
    > Fotodiodą sprawdzać stan
    > kontrolki 'Activity' karty sieciowej/routera.

    Switche starszego typu (10/100) potrafiły migać nawet gdy nic nie było
    podpięte. Zamieniały się w generatory pakietów z popsutymi sumami
    kontrolnymi zajmując skutecznie 100% pasma.

  • 10. Data: 2010-11-03 11:59:09
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

> [...]
    rola/Monitoring_IP/IP_Watchdog,gid110104.html
    > może ktoś z grupowiczów natknął się na taki projekt do realizacji, lub ma

    http://www.elpronet.pl/?strona=product&pid=00032

    Pozdrawiam
    Mirek