  • 1. Data: 2010-11-02 21:20:47
    Temat: FPGA - problem z implementacją ..
    Od: "MH" <l...@o...pl>

    Witam ,

    Projektuję dość pogmatwane urządzenie. Nie ważne co to ma czynić. PCB 8-warstw ,
    na pokładzie jest Xilinx XC4VLX15-12ff668... PCB projektuję pod Altium Designer
    6.7 .. Wszystko idzie "jak po maśle" , aż tu nagle !!! Przypisuję w
    "constraintsach" zegarek różnicowy LVDS do dedykowanej GC pary różnicowej na
    pinach AB10/AC10. PAR odpisuje : ERROR:Place:395 - The placer failed to place
    all IOs. This failure may be caused
    by invalid constraints on the IOs

    DLACZEGO ?! Przecież AB10/AC10 jest dedykowaną parą LVDS dla Global Clock ??

    Macie jakieś wytłumaczenie ?!

    MH

  • 2. Data: 2010-11-02 21:28:36
    Temat: Re: FPGA - problem z implementacją ..
    Od: "MH" <l...@o...pl>

> [...]
    >   by invalid constraints on the IOs
    >
    > DLACZEGO ?!  Przecież AB10/AC10 jest dedykowaną parą LVDS dla Global Clock ??

    Jeszcze jedno , zmieniłem parę LVDS na inne piny (AD11/AD12) , implementacja
    przechodzi bez problemów !! Wymiękam !!!

    MH

  • 3. Data: 2010-11-02 21:34:48
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-02 22:28, MH pisze:

    > Jeszcze jedno , zmieniłem parę LVDS na inne piny (AD11/AD12) , implementacja
    > przechodzi bez problemów !! Wymiękam !!!
    >
    > MH

    Altium to wielka zagadka najbardziej niepokoil mnie katastrofalny blad
    zanim sie przyzwyczailem. Ten model tak ma poprostu.